@Goldenflower: Dank je Zijn vader is Barts Markers Mark. Ik heb best lang gezocht naar een leuke dekhengst en hij was precies wat ik zocht qua bouw, kleur en vooral qua karakter!
Ik heb ook 2 merries laten dekken door hem. Een ervan is drachtig verkocht naar NKPrecious op bokt(veulen is inmiddels 1 jaar ) maarr uit mijn toltende draver merrie heb ik een prachtig zilverappelbruin merrietje gefokt. Die is nu van Kaplaars@bokt.
succubi: houd je het veulen? Leuk dier joh en helemaal gaaf dat hij de kleur van paps heeft!
Tinka
Geplaatst: 12-09-09 22:50
Leuke foto's allemaal hoor. ik heb er ook een paar Apollo, kruising kwpn/kentucky mountain horse
Rick, kruising ijslander/kentucky, met moeder Brunka fra liberte
En dan de vader van de veulens, kentucky mountain horse Pathos
wow pathos heeft zich mooi ontwikkeld! Wordt hij onder het zadel gereden? Kan me herinneren dat je hem in aan het rijden was, hoelang dat geleden is weet ik ff niet sorry haha Maar mooi kereltje! Beide kinders van hem ook trouwens
Tinka
Geplaatst: 12-09-09 23:11
Pathos staat nu bij Vierhaus in duitsland, omm ingereden te worden. Deze foto is in juni gemaakt voordat ie daar heen ging, hij is nu nog veel gespierder. Hij word daar dan ook 6 dagen per week gereden.
Zo! Die Apollo spreekt mij ook heel erg aan! En wat een gave kleur heeft Rick! Wat gaat het uiteindelijk worden?
@Zamora: Ja, die dekhengst dekt en kruist erg leuk! Is het andere veulen ook zilverappel geworden?
Gráni (ons veulen) is bedoeld om te houden. Ik kreeg te horen dat mijn merrie niet meer bereden mocht worden en wou in de toekomst toch wel een rijpaard. Hij had precies wat ik zocht en ben nog steeds onwijs blij met deze keuze!
Tinka
Geplaatst: 13-09-09 11:50
Toen Rick nog niet aan het verharen was, was ie valk, nu word ie veel donkerder, dus het is nog een verassing wat voor kleur ie word. Ik denk wel valk, want Pathos is waarsch. smokey black. Apollo is ook net een toverbal, eerst was ie zwart met grijze gloed, daarna kreeg ie een donkerbruine gloed, net als zijn vader en nu is ie nog lichter en heeft blonde plukken in manen en staart. hij kan ook nog gewoon koffievos zijn, of ook smokey black.
@succubi: dat andere veulen heeft het kentucky stamboek op een donkere zilverappel gezet maar ik vind haar zwart maar zolang er geen test gedaan wordt weet je het niet haha
Plaatje. Ik vind haar moeder een geweldig mooie merrie. Mooie zware bouw heerlijke manen. Gefeliciteerd met je aanwinst. (had je haar filmpje ook al ontdekt zelf?)
Ja ik vind haar moeder ook helemaal geweldig. Mooi stevig en mooi koppie erop Had haar filmpje gezien ja Laat zien dat de jonge paarden goed alles geleerd wordt Scheelt weer