Is m&m van jou of juist van jouw stalgenoot? Hier kun je veel leren over de gangenpaarden. Ik leer elke dag over de gangenpaarden en het zal ook lang duren voordat ik uitgeleerd ben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze heeft zo;n 2-3 weken getolt als jong veulentje. ):

en kan geen foto`s meer maken maar gelukkig gaat er iemand mee met een camera hihihihi ik houd jullie op de hoogte! 

dus ga vanaaf laar erheen om te slapen...
Hoop voor volgend jaar ook een caravan neer te mogen zetten hier. Heb ik meteen een leuke kantine hihi.NkPrecious schreef:liset, als je heel goed kan kijken, kan je Indyra's tolt hierin terug zien (moet je wel goed zoeken want ze verstopte hem goed tussen mama's benen of ging in speelsigheid al over naar galopze heeft zo;n 2-3 weken getolt als jong veulentje. ):
http://www.youtube.com/watch?v=9ZvrCjZ4kPA
die helemaal uit hun dak gaan van M&M's, ik had er nog nooit van gehoord maar raakte wel enorm nieuwsgierig. In de academische rijkunst zien we ook al meer ijslanders, dus waarom geen M & M's en ik woon hier bij het duin en strand en dat lijkt me machtig om met haar straks lekker ritten te gaan maken hier. Ik vind het ook een prachtig karakter, heel makkelijk en toch wakker en erg bereid om te werken. Mijn man is zwaar verliefd op haar, hij heeft niet zoveel met paarden maar in de 4 dagen dat ze nu hier staat, is hij al een keer meegeweest met halen van de paarden en een keer met het brengen en dat is nog nooit gebeurd hier
misschien durft hij er ook nog eens een keer op
, dat is hier zowiezo niet handig, ik heb loopstallen, delicia staat snachts in een stuk van de paddock met de mogelijkheid van een loopstal.ik kan de hele paddock zien en de caravan staat naast de loopstal, ik verwacht dat Delicia niet in de stal bevalt.