Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinka schreef:Mooie merrie hoor Gert Jan.
Ik ben vandaag voor het eerst met Pathos naar het bos geweest (gewoon bij mij aan de overkant). Ik moest langs de trekpaarden van de buren en ook het bos zelf was erg spannend. Maar toch was ie best wel braaf. Sjaak hield hem nog wel vast voor de zekerheid. Alleen de tolt in het bos ging niet zo goed, hij gooide alles een beetje door elkaar omdat ie zo opgewonden was. Op de straat deed ie wel een heel stuk mooie zuivere tolt. Ik ben dus best wel trots op mijn ventje.
Tinka schreef:Pathos heeft een voorkeur voor draf en dus wat meer moeite met de tolt. Hij is natuurlijk ook nog jong en nog maar pas getraint in de tolt. Daar komt dan nog bij dat ik ook geen ervaring met gangenpaarden heb.
Hij kan dus wel heel goed draven, daar hebben sommige gangenpaarden weer moeite mee. Galop doe ik niet met hem, dan gaat ie alles teveel door elkaar halen, maar hij kan het wel goed.
Tinka schreef:Met longeren tolt ie helemaal niet, alleen stap en draf. En af en toe een huppeltje galop. Hij is wel heel braaf met longeren.