Wanneer is ze uitgerekend?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Hoop zondag weer even te wandelen met der.
) Ik laat Royen ook altijd los lopen, ze loopt ook netjes mee. Als ik dat bij die pony doe is die weg! Grappig dat Indyra dat ook doet
Kan je ook eens een filmpje van Indyra hier plaatsen?

Maar ik vind der nu al knap, dus jaarlingen (2-jarigen) worden alleen maar knapper :d

3 veulentjes nu dus, allemaal van Sam! 
NkPrecious schreef:Wij hebben een verassing
Vorig jaar onze draver merrie kyra wel gedekt (1 hengtigheid) maar leeggescand. omdat zij altijd de eerste keer pakte heb ik haar niet weer gedekt (in de zin van, als ze nu niet gelijk drachtig is dan is het niet meant to be)
maarrrrr blijkbaar was mevrouw het dara niet mee eens, want ze werd steds dikker tot ik besloot de DA te laten komen om haar op te laten voelen. En wat was het nieuws??? KYRA IS TOCH DRACHTIG3 veulentjes nu dus, allemaal van Sam!
Ikke blij![]()
NkPrecious schreef:Wij hebben een verassing
Vorig jaar onze draver merrie kyra wel gedekt (1 hengtigheid) maar leeggescand. omdat zij altijd de eerste keer pakte heb ik haar niet weer gedekt (in de zin van, als ze nu niet gelijk drachtig is dan is het niet meant to be)
maarrrrr blijkbaar was mevrouw het dara niet mee eens, want ze werd steds dikker tot ik besloot de DA te laten komen om haar op te laten voelen. En wat was het nieuws??? KYRA IS TOCH DRACHTIG3 veulentjes nu dus, allemaal van Sam!
Ikke blij![]()
dit is een goeie, die heeft jou voor de gek gehouden... Whisper heeft mij ook in 2008 voor de gek gehouden... was troch drachtig achteraf...
haha ben echt benieuwd wat voor leuks er allemaal uit komt rollen vd zomer bij jou Leonie 

Gelijk men DA 'getest', die gokte op de grootte van wat hij voelde van het veulen af dat ze nog 2 maanden moest! Dit klopte dus precies