Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jokari schreef:We mogen al lang blij zijn dat ie de boel niet van het web smijt.
ik wilde naar foto's kijken enz.
ik amuseer mij altijd kostelijk met gangenpaarden.nl bekijken
wegenwacht er bij en klaar is Dirk/Kees.
Aanvankelijk was ik wat argwanend zo van een kruising tussen een "burrico" en een Paso Peruano
En waarom Paso's?
: 
...
...
Zijn er Pazezels in Belgie? In NL?
alleen ben ik altijd zeer op mijn hoede voor ezels i.v.m. longworm.
). In mijn jeugd woonden we vrij, behoorlijk afgelegen in de buurt van Hato. Ezels waren heel leuk! We probeerden ze ook wel eens te vangen. Maar je moest wel uitkijken.. sommigen konden flink schoppen. En als je ze kon aaien dan deden wij er als kind een touw om de nek... maar ze bleven staan, niet vooruit of achteruit te branden... enorm koppig. soms konden ze wel urenlang op dezelfde plek stilstaan...
dwars door Vriezenveen heen, over de dorpsstraat
met allemaal lokale politie-agenten
(uit vriezenveen en almelo) achter hun aan
ik wist van niets en sliep... de volgende ochtend waren er geen paarden in de wei... toen schrok ik mij dood... na wat omvragen trof ik ze aan in een weitje van 30 x 30 meter... doodgemoederd stonden ze daar te wachten. Politie had ze daarin (een willekeurig weitje) gepropt... met veel moeite... gelukkig waren het geen Pazezels anders konden ze de dames niet vangen

kon ik ze tussen de schapen vandaan plukken bij de buren