Welke keuzes heb je eigenlijk allemaal nog open voor Moon? Weet niet hoeveel ggk Tennessee hengsten hier in Nederland staan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

een merrietje, wat leuk! Snel foto`s ja

.
Komt toch al dichtbij ineens.
zijn (zoals Dream), en zo'n merrie heb ik voor hem gevonden
. Het is een prachtig volbloed merrieveulen van 11 maanden oud, in de kudde komt ze als eerste naar de mensen toe, een zeer vriendelijk karakter. Ze heeft 1 silvergen, vader is zwart: Double Eagle, en moeder is Silver: Smith's Flecia, en ze heeft 'Nuncio's Silver Fable', Smith's Ginger, Choco-Lot, Double Eagle enz in haar bloedlijn.

maar idd, het is bijna mei, het kriebelt ook bestwel als ik links en rechts onderweg naar mijn werk, veulens rond zie hupsen.
staat weer bij Gold en Whisper en Magic zijn ook weer bij elkaar: Gold brullen van liefdesverdriet
. Morgen gaan ze nog een keer bij elkaar: Whisper en Gold en dan afwachten of de bevruchting is gelukt, alhoewel ik vrijwel zeker weet dat het is gelukt omdat Gold vanmorgen nog heel druk in de weer was met een fruitmand met appels/peren en andere vruchten voor Whisper