Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jonur schreef:@nynke(glossi) ja op ijsland worden de echt goede merrie's en hengsten vaak al voorgesteld op 3 jarige leeftijd en gaan daarna direct weer de wei. Dit is vooral (dacht ik) omdat hengsten van af 3 mogen/kunnen dekken maar dan wel gekeurt moeten zijn. En ja fafnir is idd erg gaaf!!!
@Imaudy tuurlijk kan je er niet van uitgaan, maar js heeft genoeg ervaring om te zien wat een paard aan kan. Als ik me niet vergis worden bij veel trainingstallen in duitsland paarden jongere ingereden.
Maar laten we die discussie maar niet gaan voeren...

Wat is je haar dan alweer lang als je t zo zo ziet
Hebben ze Jarl eigenlijk ook gefokt?
Ik heb wel nog een foto van Sprotti, net van Nori gekregen
De foto's zijn leuk!
Die van jou en Sproti is ook leuk!
En die merrie's die gingen rennen!
Dat is de 1e keer dat ze verharen dus vrij normaal.
Er was ook nog een wildkleur bruine die vond ik ook super de super. Heb je niet eens op de foto gedaan *bluh*
Die bruine is ook een plaatje, wie is dat en van wie is hij 1? Die leemvos veulie blijft ook een lekker ding
. Dat is wel erg leuk! balli schreef:@imaudy: en ook nog een witte "kont" of eigenlijk alleen het achterste deel + staart!
balli schreef:@imaudy: en ook nog een witte "kont" of eigenlijk alleen het achterste deel + staart!