Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pleasuregaits schreef:Iedereen loopt straal langs mijn vosjes heen, totdat ik ze er letterlijk mee confronteer en ze contact met hun maken, dan vallen ze als een blok voor hun charisma. En dan weten ze nog niet hoe deze dieren onder zadel bewegen want dat is helemaal een droom. Tja, 't is 'slechts' een vos maar voor mij zijn ze heel bijzonder!
jokari schreef:Frida, enig idee wanneer de dame bij jou zou kunnen zijn ? Want die wil ik dan ook wel kunnen zien, als ik naar Janou kom kijken.
smaos schreef:Kan best, maar deze waren naar een volwassen paard opzoek, heb nog een vrouw uit Roermond gehad, die eerst haar Lusitano moest verkopen eer ze een Rocky kon kopen en dan toch al bij mij liggen bellen... dat snap ik niet, maarja, zal wel aan mij liggen, ofzo.
Die vrouw komt ook naar jouw clinic Leonie, op maandag, dus ik zie haar niet.
En die mensen uit de Ardennen met die Rocky fokkerij, hadden ook interesse in haar, maar nadat ik mijn vraagprijs, toen hadden ze geen interesse meer, terwijl zij nog meer dan mij durven vragen en ik zeker voor een appel en ei afstand moet doen, ja, dag.
De wereld moet niet gekker worden, haha.
smaos schreef:Gelukkig heb ik bij de stalling het een en ander kunnen regelen en kan ik nu beiden paarden aanhouden![]()
(groetjes van een super blije en gelukkige Rocky EN Fell pony eigenaar!!!)
Pleasuregaits schreef:Sorry hoor maar ik vind het zeer ongepast om op een openbaar forum negatief over geïnteresseerden in jullie paarden te schrijven. Realiseren jullie je wel dat deze mensen wellicht hier ook meelezen?
Citaat:Bij de eerste keer kijken een bod... dat komt bijna nooit voor.. tenzij er echt een mega klik is maar meeste mensen moeten dergelijke grote uitgaven ook eerst bespreken met het thuis etcetera. meesten komen eerst nog een 2e of zelfs 3e keer kijken voor ze een bod doen, maar ook dit lijkt me normaal
joyfordogs schreef:@ jakary, ik ga naar heel weinig dagen toe, dus ook niet naar die, ik ben er volgeden week zondag de 11e, want dan worden de pups (die nu 1 jaar zijn) van onze reu getest, dan is het jonge honden dag.
Ik houd niet zo van clubdagen bij de aussies. niet mijn ding, ga liever op mijn vrije zondag met de honden het bos in, vinden ze veel leuker