Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ehm, ik schrik ook wel een beetje dat je op zoek was naar een paard met een bepaald kleurtje, niet banketstaaf bedoeld, ik weet dat veel mensen op bepaalde kleuren vallen en ik heb ook mijn voorkeuren, maar ik merk dat ik er toch wel weer iedere keer van schrik, een kleur zoeken. Dat vind ik zelf namelijk van ondergeschikt belang, maar goed, wie ben ik.
joyfordogs schreef:leuke merrie, ze doet me erg denken aan diverse MM's die ik ken, kwa bouw.
ik hoop voor je dat ze snel drachtig is en ze dus bij je kan wonen.
ehm, ik schrik ook wel een beetje dat je op zoek was naar een paard met een bepaald kleurtje, niet banketstaaf bedoeld, ik weet dat veel mensen op bepaalde kleuren vallen en ik heb ook mijn voorkeuren, maar ik merk dat ik er toch wel weer iedere keer van schrik, een kleur zoeken. Dat vind ik zelf namelijk van ondergeschikt belang, maar goed, wie ben ik.
jodi schreef:En natuurlijk kijken kopers eerst naar de kleur.Ik krijg niet eens de kans ze kennis te laten maken met super leuke zwarte rockys,want ze komen gewoon niet eens langs....