ik hoop eigenlijk op dezelfde kleur als Strassa 
Isabel is ook mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik hoop eigenlijk op dezelfde kleur als Strassa 
Tifa schreef:@ LauraMc, ik heb er nog nooit op gereden![]()
Vorige keer bleef ik 's middags, en toen ging er zo'n man op rijden, hij wou dus opstappen, en ik moest hem even vast houden
Hij had er blijkbaar zin in want liep me hast omver
![]()
Ben super super blij!!Krijg net te horen dat me morgen na de les met gerrit gaan overleggen welke hengst en wanneer Thyzka word gedekt!!
Welke vinden jullie? Dux ( hebben we al 1 van ), Surtur ( hebben we ook al 1 van ) Seifur, Balthazar of Odinn... Ik wil het liefst een leuk karakter, kleur maakt me neit uit

gaska schreef:Wij gaan morge bij de BH kijke![]()
Imaudy ik heb wel antwoord terug gekregen!
Heb jij ook al antwoord?
LauraMc schreef:Fáfnir is idd een schatje! Een halfbroer van Tróstan. M'n vader heeft er laatst op gereden, veel tölt, ook mooie oprichting, en niet te temperamentvol.. Je moet af en toe aandrijven.. En ook leuk om te zien
imaudy schreef:Nee,heb nog steeds niks gekregen..
Weet jij nu de prijzen een beetje, ook van Isold?? Kun je me die anders per PB sturen?
Tenzij ik die zelf wil als die niet te duur is
imaudy schreef:Fáfnir wordt op 12 juli pas 4 jaar....
Oke, ik heb ook wel eens op een te jonge pony gezeten, maar toen wist ik nog niet beter.
? Vind ik wel wat te jong eigenlijk...
) Tifa schreef:@ Gaska, vind het ook wel jong... Maar hij is wel heel leuk ( met borstelen, vast houden enz tenminste)
wat vinden jullie van blowen?
) Tifa schreef:@ Gaska, vind het ook wel jong... Maar hij is wel heel leuk ( met borstelen, vast houden enz tenminste)
Kan idd wel problemen geven... imaudy schreef:Gaska, ik heb dus wel naar de prijzen gevraagd. Ik denk dat ik daarom geen mail terug heb gekregen.
Veel succes als je morgen gaat kijken Gaska.
Mensen moeten zelf weten of ze dat doen ja of nee maar ik zou er dus nooit verslaafd aan worden! Tifa schreef:Hij lijkt er geen problemen mee te hebben als ie rijdKan idd wel problemen geven...
Hij is wel mooi, donkerbruin, licht bruin snuitje, en best wel groot
) gaska schreef:Tifa schreef:Hij lijkt er geen problemen mee te hebben als ie rijdKan idd wel problemen geven...
Problemen kunnen nog wel komen

En die lieve lompe maar soms heel snelle Jarl vond en vind ik echt een superpaard.
klunsmuts schreef:Eigenaresse van Jarl meldt zich hier![]()
Ik heb Jarl nu inmiddels aan het einde van de zomer 2 jaar. Het gaat heel erg goed met hem, hoewel we wel al heel wat meegemaakt hebben. Mocht iemand nog verhalen en/of foto's over hem te vertellen hebben, ik hoor en zie het maar al te graag allemaal.
Over de verkoop, dit is wat ik ervan begrepen heb: Hij was toen hij de 2e keer op besmanninck kwam van andere mensen die hem via de bes verkochten. Hij was eerst 3500, toen werd ie verkocht, maar toen wilden die mensen het toch niet en ging ie weer terug. Omdat ze hem toen ecth kwijt wilden was ie toen 1500, en toen had ik net geld genoeg bij elkaar gespaard voor een paardje, en gingen we kijkenEn die lieve lompe maar soms heel snelle Jarl vond en vind ik echt een superpaard.
Hier een foto van hem dat ik hem net had:
.
Mooie foto Rosan 
Ben benieuwt hoe hij het zal doen!
Jammer dat die nog maar 3 is
jonur schreef:Jongens jullie vallen ergens over voor dat jullie het paard kennen. Het betreft hier een flinke ruin(jaja het verhaal over bespiering bij grote paarden kan me bespaard blijven) Jan-Sander weet donders goed wat hij doet met die paarden.