Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nsundu schreef:Een les op janou in de bak inruil voor jou prachtige foto's jokari vind ik een deal.. We kunnen die foto's hard gebruiken!
jokari schreef:Nsundu schreef:Een les op janou in de bak inruil voor jou prachtige foto's jokari vind ik een deal.. We kunnen die foto's hard gebruiken!
als jullie allebei foto's van al je paardjes willen, kom je met 1 les niet toe nah.Krijg ik ook een lesje Segull ?
![]()
En een wandeling met Gypsy ?
Oh ja Molly ook nog.
't Is dat Neusje nog te jong is hé.
jokari schreef:Nsundu schreef:Een les op janou in de bak inruil voor jou prachtige foto's jokari vind ik een deal.. We kunnen die foto's hard gebruiken!
als jullie allebei foto's van al je paardjes willen, kom je met 1 les niet toe nah.Krijg ik ook een lesje Segull ?
![]()
En een wandeling met Gypsy ?
Oh ja Molly ook nog.
't Is dat Neusje nog te jong is hé.
Zamora schreef:ja echt!!heb echt genoten van zijn mafheid
en tölten dat hij deed echt geweldig!! Echt natuurtöltertje
![]()
Royen schreef:Heel goed!Het is echt een grote kleuter geworden. Alles uitproberen en testen of ik wel consequent genoeg ben haha! En zoals van de week weer: Ze geeft normaal gesproken altijd netjes haar voetjes en nu ineens gaat ze lastig zitten doen; expres achteruit lopen en gewoon koppig blijven staan, of het andere been optillen
. Ik ben echt een kind aan het opvoeden maar ik zou het zo weer doen!
Citaat:Maar Lily is speciaal, zo mooi en lief en en hahaha sorry ben erg trots op haar
joyfordogs schreef:mag ik ff bijdehand doen?
Voor degene die willen clickeren, zorg dat je wel begeleiding krijgt, clickeren is erg leuk als je weet hoe het werkt.
Ik zie dit namelijk nog best vaak fout gaan, het kan erg leuk zijn om je paard kunstjes mee te leren! maar alleen in de juiste handen.
Ik ken jullie ervaring verder niet, wil er dus verder ook niet over oordelen, maar kon het niet laten om dit even te vermelden