Nee, erg he Hij is er ook als maatje voor dier hihi. En dat gaat super tot nu toe Maar ik was meteen verliefd op dat koppie.
Ik denk dat er ergens wel een tölt inzit. Frida is ook mee wezen kijken toen ik een proefritje maakte. En zij dacht dat ook wel. Eerst lekker gewoon aan de gang met hem, en wie weet in de toekomst
Ik zal zaterdag eens even kijken! Ben er de rest van de week alleen 's avonds, dus dan zie je op de foto niet veel met een donker paard
Mikkee
Geplaatst: 17-02-10 16:39
Jaaaa, daar is tie dan! Veel rijplezier
Nu weken van sneeuw en een bevroren bak kon ik vanmiddag eindelijk weer eens met Moon in de bak rijden. En ja hoor...gaat het regenen Tis ook nooit goed
oeh hier nog droog gelukkig Ik eerst een zadel zoeken + kopen voordat ik kan rijden
Mikkee
Geplaatst: 17-02-10 16:42
Vind Winston eigenlijk wel een stoere naam voor een paard. Net als Joeroen(tje) o.i.d. Is dat ook zijn roepnaam? Of krijg je dan dingen als Winniepinniepaard
winniepinniepaard. Straks heeft ie een minderwaardigheidscomplex.
smaos
Geplaatst: 17-02-10 19:52
Kreeg toevallig mee over Zamora, Natascha wilde toen op kleur fokken, vandaar dat ze Zamora toen heeft kunnen ruilen met Paloma. Dit is hun nieuwe website: http://www.pasoperuano-ramesch.de/
Dat ze haar weer weg deed is eigen keuze maar wou graag weten hoe het met haar ging en kreeg er geen woord over los. Dat vind ik jammer.
smaos
Geplaatst: 17-02-10 23:49
Daar kan ik ook niet op antwoorden, vind het wel vreemd ja, want tegen mij heeft ze toen wel verteld dat ze naar die fokker in Duitsland ging, wist het al die tijd dus al.
Ik heb gisteren en vandaag ook weer gereden op Sam! Janou heeft er echt geen zin meer in,bijrijder had haar vandaag gereden maar niet vooruit te branden. Was vorige keer met dracht ook zo
Mijn merrie Sara heeft net een veulentje gekregen. Ik vond al dat het uier erg dik was, maar verwachte de geboorte pas eind maart. Sjaak ging Pathos longeren, en vond al dat Sara zo onrustig was, toen ie terug kwam stond het veulen er al naast. Het gaat goed met moeder en kind, veulen drinkt goed en is levendig. Het is een merrietje, kleur vos, en effen.
wijziging fokplannen Zullen nog meer wijzigingen komen wil dit jaar nou eindelijk weleens beginnen met echte fokgroep te creëren! Dus moet wat veranderd worden