Sonja89 schreef:Fijn dat Toby een goed huisje gevonden heeft! Ik hoop dat we veel van hem zullen horen hier
Helemaal vergeten jou een berichtje te sturen
Hoe gaat het met je 'gangenpaardenoriëntatie'?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mikkee schreef:Helemaal vergeten jou een berichtje te sturen![]()
Hoe gaat het met je 'gangenpaardenoriëntatie'?
), half februari naar Helmi en de Mangalarga Marchadors en eind februari naar Denise en jaarling Lucky (staat op de site van pleasure gaits). Dus het gaat goed!
?
hahaha
Het is zo`n prachtig dier 
Zamora schreef:En de Rocky`s?
hahaha
Maar wat fijn dat Toby een nieuw baasje heeftHet is zo`n prachtig dier
Argrado ook dus dat kan ook niet lang meer duren
Maarrr daar kan snel genoeg verandering in komen...
Mikkee schreef:Sonja89 schreef:eind februari naar Denise en jaarling Lucky (staat op de site van pleasure gaits
Ik ken hem! Of ja, zijn moeder en eigenaars dan![]()
Ik heb ook veulenfoto's van hem gezien. Erg leuke en mooi getekende jaarling. Hopelijk val je als een blok voor hem
Ben erg benieuwd en ook wel een beetje kriebelig, nog zo lang wachten! Mikkee schreef:Bestaan skippyballen dan nog? Heb d'r ooit naar gezocht voor mijn veulen maar geen speelgoedwinkel die ze (toen) had...
Voor je het weet is het eind van de maand! Let maar op
Ben ook benieuwd naar Sam van Sandra, op die foto is hij zo mooi rood
Je bent welkom hier 

ongelovelijk.. We zaten achtervolgingprogramma te kijken, zo'n politie ding in engeland.
en hard dat die ging .. wow... 2 politieauto's met sirene erachter, en dat paard maar tolten.. (wel zielig voor dat paard natuurlijk) maar vond het erg bijzonder om te zien, wilde het even met jullie delen 
!
Je zult vast veel plezier met hem hebben! Binnenkort foto's?