Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
( al doet hij soms wel eens alsof
, nee hoor
)
LauraMc schreef:Hahaha, gerrit is heel hartelijk hoor, hij eet je niet op
maar ik weet nooit wat ik moet zeggen enzo!
LauraMc schreef:Hahaha, gerrit is heel hartelijk hoor, hij eet je niet op
gaska schreef:LauraMc schreef:Hahaha, gerrit is heel hartelijk hoor, hij eet je niet op
Haha snap ikmaar ik weet nooit wat ik moet zeggen enzo!
imaudy schreef:Wat dacht je van:
Hey jij daar, heb jij een leuke knol voor mij???
haha Tifa schreef:Hahaha, dan zegt ie: pak der maar een en neem hem mee !!![]()
![]()
En hier komt......... Gerrit real Live!!!haha
Hij zat erop rond te stampen. roos_ schreef:wie gaat er op ponykamp en welke week????
In geloof de 2e week, van 9 tot 15 juli
Glossi schreef:Bellen = Sneller![]()
Mischien hebben ze het druk en kunnen even geen mailtjes beantwoorden? Ze zullen er vast niet elke dag, elke minut of seconde achter de computer zitten om mailtjes te beantwoorden![]()
@Laura, ik vind het toch wel duur hihi. Dacht dat iemand anders schreef over de prijs maar het ging dus om jou paard
. Ik weet eigenlijk precies wat ik zoek, ik heb het alleen nog niet gevonden. Een heleboel ijslanders zijn wel leuk om op te rijden, maar er zijn vaak maar een paar die je echt super vindt. Zoiets moet dan ook maar net te koop staan.
dan kan je zien als hij bijvoorbeeld met z'n site bezig is
)
Fafnir, Tyvar enz
Vorige keer bleef ik 's middags, en toen ging er zo'n man op rijden, hij wou dus opstappen, en ik moest hem even vast houden
Hij had er blijkbaar zin in want liep me hast omver
Krijg net te horen dat me morgen na de les met gerrit gaan overleggen welke hengst en wanneer Thyzka word gedekt!!
Welke vinden jullie? Dux ( hebben we al 1 van ), Surtur ( hebben we ook al 1 van ) Seifur, Balthazar of Odinn... Ik wil het liefst een leuk karakter, kleur maakt me neit uit
Is niks ijslands meer aan vind ik..
) zei dan Seifur zijn kleur doorfokt, zwart is leuk, schimmel ook
die benen, volgens mij zijn alle veulens van dit jaar door Odinn?
Ik ging hem borstelen, en hij is verschikkelijk koppig, maar heeel lief
(stiekem hoop ik op een ander kleurtje
)
Wat voor kleur dan?? Ik vind zwart wel leuk
We hebben nu al een isabel, heel ligt isabel ( ziet eruit als wit ) en vos