Bedankt allemaal Gister een ontzettende leuke verjaardag gehad, iedereen was gekomen (das ook wel fijn ) en erg gezellig Nee ik voel me nog helemaal niet oud maar wordt er wel steeds aan herinnerd door mijn vriend die steeds zegt: 'Nu ben je echt oud aan het worden hoor!"
@Zamora: ik heb nog een wesco broodtrommel gehad en een heel schattig kleed voor over mijn tafel, verder veel douchespullen, plantjes, kaarsen en geld.
Inderdaad! Heb net alles opgeruimd (bende!!!) en nu even boodschappen doen want morgen komen er nog 22 man haha Maar moet ook nog alles stofzuigen etc. en wil ook nog even bij royen kijken want ik kreeg gister te horen dat ze zich nu weer aan de andere kant heeft verstapt en nu dus aan het andere been kreupel is
Wachtff
Geplaatst: 30-01-10 14:30
Wel gister samen met mijn moeder een onwijs blonde actie gehad: We zouden gister boodschappen doen voor die avond, komen we in het dorp een hele leuke kledingwinkel tegen: "mam, ff kijken hoor!" dus na honderden euro's lichter de supermarkt in, lekker aan het boodschappen doen en kletsen over wat een leuke kleding we net hadden gekocht Eenmaal 's avonds als iedereen al aan het feesten is zetten mijn moeder en ik de salades en de andere smeerseltjes voor op de toastjes neer..... Komen we erachter dat...we geen toastjes hebben gekocht!!! (hoezo zit blondheid in de familie?!) Dus mijn beste vriend snel in de auto gestapt en naar zijn huis gereden om ZIJN toastjes te halen! haha! Echt, er móet gewoon altijd iets te lachen zijn op zo'n verjaardag
Zo te horen is bij iedereen ook weer wit. Hier sneeuwt al hele dag en nu is net even pauze met sneeuwen. Mij viel het meteen op dat in Arnhem meer sneeuw ligt dan in Nijmegen. Hier ligt toch wel iets van 8 cm sneeuw. En in Nijmegen iets van 3 cm. Da's betere werk, hihi.
Helaas ligt hier ook nog een laagje sneeuw van 5 tot 10 cm denk ik? Straks komt er een hele lading voer voor de paarden.. dan kunnen we er gelukkig weer tegenaan Hopelijk word het snel lente!
Mikkee
Geplaatst: 02-02-10 16:39
Hier ligt veels te veel sneeuw Het enige dat ik met/bij de paarden kan doen is uitmesten...
Heb nog een nieuwtje: Toby is verkocht aan bokker Yuna en zal naar België verhuizen. Gefeliciteerd, Yuna!