Ik ook niet. Maar je hoort er wel leuke verhalen voor Pff ik moet ook echt weer iets aan sport doen. Softbalde altijd, maar dat gaat helaas niet meer door. Maar ik ben ook geen hardloper
Kaplaars
Geplaatst: 28-01-10 15:36
Softbal vind ik ook leuk. Ben je geblesseerd?
Hardlopen vind ik ook leuk, moet alleen wel zin maken om te gaan.
Hoe lang is de staart van diertje eigenlijk? Ik wil vergelijkingsmateriaal
Lisetje
Geplaatst: 28-01-10 16:13
Nee dat niet. Mijn huidige team is opgeheven. Toen gevraagd om bij een ander team te willen spelen. Alleen zij kunnen geen reiskosten vergoeding of een andere tegemoetkoming regelen. Dan gaat het feest voor mij helaas niet door. als je wilt dat ik kom, moet er ook wat tegenover staan
Geen idee over der staart trouwens, zal eens kijken of ik dat kan opmeten, of een foto kan maken haha!
ppfff haha ben net eindelijk van m`n fitness abo af Had ik ook echt geen tijd meer voor..je mag wel mest komen ruimen hier...zet ik leuk muziekje voor je aan hahahahaha sorry
Hoe oud ben je geworden? En ga je nog wat leuks doen of krijgen vandaag?
Wachtff
Geplaatst: 29-01-10 09:40
22 alweer Vanavond feest! Lekker in ons huisje, wordt gezellig
Gisteravond om 12.00uur kwam mijn vriend met een kadootje, een rode Wesco weegschaal, ben ik helemaal verslaafd aan. Vandaag lekker vrij, eerst mijn autootje laten keuren en dan boodschappen doen voor vanavond.
gefeliciteerd!! Ik wordt ook alweer 22 dit jaar voel je je al oud?
Goldenflower
Geplaatst: 29-01-10 11:37
Gefeliciteerd Maaike!! Ik wens je een fijne dag!!
@frida: Ik voelde me al oud toen ik 20 werd. En ik ben 2 jaar ouder dan jullie. :p We zijn allang geen kind meer, he. Maar soms voel ik me nog een kind, haha.