NkPrecious schreef:Even tussendoor:
Na een lange dag, zijn mijn paarden uit amerika dan eindelijk in mijn weiiii
Super goed nieuws! Ben benieuwd naar de foto's van je bijzondere paardjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
allemala klein beetje ingevallen door de zware reis maar dat zal gauw weer bijtrekken
Ben supertrots op ze! de 2 jongste haddne bij elkaar in de container gestaan, en vonden het allebei dood-eng alles om hun heen maar samen zijn ze superstoer geweest!
mijn computer upload nooit zo snel

foto`s foto`s !!!!!
Ben zo benieuwd
Hier verslag waar eigenlijk meer foto's dan woorden in staan 
Op de computer zijn ze wel goed, maar na het uploaden zijn ze bagger 

)

(privilege in januari op de zomerwei
recht van de bereisde paarden
)
= de 3,5 jarige Bonny

( ze is nog beetje onder de indruk zoals jullie zien
)

HEBBUH HEBBUHHHH
Heb er nu 1 van Anky, was kadootje van een oud stalgenoot
ik stond helemaal versteld toen ik haar zag. Foto's kunnen echt vertekenen wat dat betreft
geweldig groepje zo
Je zal meer dan trots zijn, het heeft even geduurd maar ze zijn het meer dan waard!
Ben op deze foto echt trots.
) en gaan Fi en Cookie bij de veulens! ( Armando en Solice) volgende week wordt Faemme afgespeend en dan hebben we dus een heus kleuterklasje 
maar echt een geweldige foto, wauw
mag ik hem gebruiken voor mijn website? Ga de komende weken bezig met een leuke nakomelingenpagina, en daar past deze natuurlijk super op
schattig haha. Ik dacht dat Solice verkocht was?
Omdat ze in een groep terecht komt waar maar 1 grote hooiplaats is, is ze bang dat solice daar verjaagd word en door gladheid oid iets overkomt. Nu wacht ze tot de wei daar open gaat zodat solice in zo'n geval ook al bij het gras kan
(wei gaat daar vrij vroeg open) dus ik denk eigenlijk dat ze rond half feb oid weggaat. Maargoed, ze staat in principe niet in de weg, en Armando en zij zijn totally vriendjes dus die vermaken zich wel