Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royen schreef:Waar moet ik naar kijken dan? Of d'r nageltjes wel mooi gelakt zijnIk heb werkelijk geen idee en totaal geen tijd een cursus of iets dergelijks te gaan volgen vanwege mijn werk. Wil zo graag weg hier, nog maar een paar sollicitaties de deur uit sturen
@Liset: Hoevaak laat jij Dier bekappen (gemiddeld?)
jodi schreef:Royen schreef:Waar moet ik naar kijken dan? Of d'r nageltjes wel mooi gelakt zijnIk heb werkelijk geen idee en totaal geen tijd een cursus of iets dergelijks te gaan volgen vanwege mijn werk. Wil zo graag weg hier, nog maar een paar sollicitaties de deur uit sturen
@Liset: Hoevaak laat jij Dier bekappen (gemiddeld?)
Komt een beetje leeghoofdig over hè....
Mooie hoeven zijn echt wel belangrijker dan een leuk koppie als het over een paard gaat.
Breng af en toe wat tijd door op deze topics(deel 1+2).Foto's kijken/vergelijken en commetaar lezen.
[BEH] Kijk-en-vergelijk foto's (on)beslagen paardenhoeven II
jodi schreef:Citaat:Tuurlijk zie ik wanneer een paard te lange hoeven heeft, maar ik kan er niet uit opmaken wanneer ze bekapt moeten worden
En deze zin begrijp ik dan weer niet....
Je ziet het maar je moet van ons horen of er bekapt moet worden?
Lisetje schreef:Maar ik snap even niet de lijn tussen bekapt moeten worden en scheef staan. Dat kan ook mijn ontwetendheid zijn hoor!