Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silfurfaxi schreef:Jaaa dat is omdat er vele visies en ervaringen zijn..
Ik hou ook meer van soeplesse trainen/ gymnastiseren. Zowel in stap, draf, galop en andere gangen.. Ook door draf te trainen ontwikkel je dat je paard stabieler loopt, soepeler kan zijn/worden, geen rugspieren kan vast zetten.
Sommige paarden draven nooit. Dan kan het zijn dat het een andere training vergt dus ook dit is per paard heel verschillend.
Ik denk dat Vierhaus hier inderdaad een reden voor heeft. Of de mening heeft dat je je paarden geen draf moet trainen/ laten tonen om inderdaad de andere gangen te verbeteren en te behouden.
Maar dat antwoord weet alleen Vierhaus denk ik zo
NkPrecious schreef:Nee 2 zijn voor de verkoop 1 voor de fokkerij. En waarom... Tjsa.. ik moet wel een bedrijf runnen... kan moeilijk alles houden dan...
Wel superveel zin in! Ook wel behoorlijk spannend maar heb zolang moeten wachten dat het nu wel eens tijd is
Pleasuregaits schreef:Heb je Pathos weer thuis staan? Als je bak te zwaar is dan werkt dat de draf zeker in de hand. Wordt je paard lateraal dan een zwaardere bodem juist weer helpen om in 4-takt te gaan lopen.
Kom anders eens oefenen tijdens het gangenpaarden samenzijn op elke eerste zondag van de maand.
Pleasuregaits schreef:maar Pathos is toch ene brave? Hij gedroeg zich voorbeeldig bij Vierhaus. Later in het voorjaar wordt het wel steeds moeilijker natuurlijk daar geef ik je groot gelijk in. En anders kom je een keer alleen en in alle rust. Ook prima!
Lisetje schreef:Hoe is het nou met de hoeven van Royen?
N.a.v. je vraag gister hihi