Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
imaudy schreef:Tifa schreef:Ik denk iets tussen de 3500 tot 5/6000 ofzo, ligt eraan welk paard
Ik denk ook wel dat de meeste prijzen vrij gemiddeld zullen zijn, dat hopen we dan maar

Snoevie schreef:Isold is wel een geweldig paardje hoor,heel erg lief
jonur schreef:@imaudy, isold is een schimmel 5 ganger merrie van ik dacht nu 4/5 jaar. Haar moeder is silfra en de vader weet ik zo snel even niet. Ze is vrij lateraal maar de tölt is goed te rijden en zit heerlijk. Ze is wat aan de kleine kant(vind ik) maar heeft een leuk koppie en fijne gangen.
imaudy schreef:Gaska hebben ze die ijslander van 3000 ook echt van hun zelf gekocht?
Misschien was het een ijslander die weer door een nieuwe eigenaar werd verkocht?
Maarja idd merries zijn wel wat duurder want daar kan je ook mee fokken en met ruinen niet!
LauraMc schreef:ansjuwhla schreef:De paarden van de besmanninck hoeve zijn wel vrij duur, denk dat je al gauw 4 á 5000 betaalt. Mijn paard was 7000. Maar dan heb je wel wat; goedgekeurde hengsten als vader, mooie merries als moeder
En hij loopt ook nog super leuk in de recreatie klasses... Ik vind 7000 euro nog al wat voor een recreatie paard of is het een sportpaard? gaska schreef:imaudy schreef:Gaska hebben ze die ijslander van 3000 ook echt van hun zelf gekocht?
Misschien was het een ijslander die weer door een nieuwe eigenaar werd verkocht?
Dat was een IJslander ruin die koste iets in de 3000 geloof ik en kwam daar wegMaarja idd merries zijn wel wat duurder want daar kan je ook mee fokken en met ruinen niet!
die koste maar 1500. Vroeger van JS geweest, toen aan iemand anders verkocht en die verkocht hem weer via de bes *volgen jullie me nog?*
imaudy schreef:Glossi, Refur Kandia staat voor 6.000 euro te koop. Dat is dan weer een hele redelijke prijs.
Raisa is verkocht zag ik op hun website. Ik heb nog steeds geen mail terug van hun. Ergens heb ik het idee dat ik die ook niet meer krijg.
Ik zal ze toch wel te duur vinden...en ik heb toch liever een ruin![]()
Wel apart dat die ruin die via hun opnieuw verkocht was wel zo goedkoop was
gaska schreef:imaudy schreef:Glossi, Refur Kandia staat voor 6.000 euro te koop. Dat is dan weer een hele redelijke prijs.
Raisa is verkocht zag ik op hun website. Ik heb nog steeds geen mail terug van hun. Ergens heb ik het idee dat ik die ook niet meer krijg.
Ik zal ze toch wel te duur vinden...en ik heb toch liever een ruin![]()
Wel apart dat die ruin die via hun opnieuw verkocht was wel zo goedkoop was
Haha iedereen zegt hier Raisa maar het is Reisa![]()
Maar idd ik denk ook dat wij de paarden te duur vinden!
imaudy schreef:Haha ja ik zag op hun website inderdaad Reisa staan. Dat viel me al op. Raisa is een naam die je vaker hoort, vandaar dat iedereen Raisa zegt.
Maar je spreekt beide hetzelfde uit! gaska schreef:imaudy schreef:Haha ja ik zag op hun website inderdaad Reisa staan. Dat viel me al op. Raisa is een naam die je vaker hoort, vandaar dat iedereen Raisa zegt.
JaMaar je spreekt beide hetzelfde uit!
imaudy schreef:imaudy schreef:Haha ja ik zag op hun website inderdaad Reisa staan. Dat viel me al op. Raisa is een naam die je vaker hoort, vandaar dat iedereen Raisa zegt.
Ze hebben daar wel leuke namen voor ijslanders. Dat is natuurlijk wel een groot voordeel als je eentje van hun koopt![]()

en verder, het is een merrie met een onzettend leuk karakter en ze wil graag voor je werken!
? Dat was/is me lievelings paard
Volgens mij was die ruin van 1500 € Jarl, als dat zo is dan is hij nu van klunsmuts op bokt.
Tifa schreef:Volgens mij was die ruin van 1500 € Jarl, als dat zo is dan is hij nu van klunsmuts op bokt.
jonur schreef:@Tifa ja ik vermoed wel dat dat jarl geweest moet zijn, want zo goedkoop zijn de paardjes daar nooit.
. jonur schreef:@Tifa ja ik vermoed wel dat dat jarl geweest moet zijn, want zo goedkoop zijn de paardjes daar nooit.
Alleen dacht ik dat hij in de 3000 koste maar het was dus 1500 zei mijn zus
Tifa schreef:@ Imaudy en Gaska, volgens mij lezen ze hun mailtjes wel, maar ze hebben denk ik geen tijd om terug te mailen. Misschien lezen ze ook wel niet, maar ze bedoelen het echt niet verkeerd. Ik denk dat je beter kunt bellen
Anders laat ik mijn vader wel bellen