Was lekker optijd klaar met werken dus lekker veel kunnen doen bij de paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinka schreef:Hier is ook geen sneeuwflokje gevallen, alles is spekglad met die aangestampte bevroren sneeuw. Heb geloof ik al 3 weken niet gereden.
De dierensarts was hier maandag en die vond het nu geen goed tijd om te casteren, omdat als het gaat dooien het ene modderboel word. Het lijkt me ook erg koud als een paard nu buiten moet liggen tijdens de operatie. Ik wacht met Apollo dus nog even tot het voorjaar.
Royen schreef:@Goldenflower: De muren zijn wit gemaakt met latex en de balken en kozijnen met zijdeglans cremewit. De boog van stenen is ook met latex gedaan omdat de bakstenen erg lelijk waren en de 2 boerderijraampjes (gietijzer, helaas geverfd door vorige bewoners) is nu hamerslagzwart. Verder is het tapijt eruit en is de vurenhouten ondervloer geschuurd en die gaat morgen in de blanke olie. Aangezien het de ondervloer is moet deze nog wel geisoleerd worden want door elk spleetje zie je nu de kruipruimte
Het is een scandinavische stijl geworden, onwijs warm en sjiek!![]()
We hebben 2 banken en 2 kasten en 1 salontafel, was allemaal achtergelaten door de vorige bewoners. Maar toen hij er kwam wonen heeft ie van zijn laatste 50,- een koelkast gekocht dus moest ie het daar mee doen. Ook de tuinplanten liggen al klaar, deze gaan erin als de grond niet meer bevroren is
Zamora schreef:@goldenflower: nou bofkontHeb zondag en maandag vrij en verder werk ik elke dag tot half 6 en vrijdag tot 9 uur en zaterdag moet ik ook werken
![]()
![]()
Binnenkort wat vrije dagen opnemen
Citaat:Mmm, latex?Dan denk ik al snel aan latexjurkjes..
Nou, ik ben heel benieuwd hoe latex-verf eruit ziet op de muren.
Het klinkt allemaal sjiek met witte muren en hoogglans witte kozijnen.
Als het af is, dan zullen we wel graag de foto's van jouw muren en vloer zien!
jokari schreef:jeej nog een fantasy-liefhebber.Wie lees jij graag ?
Mijn boekenkast staat vol en tot nu toe kan ik mezelf inhouden geen boeken meer bij te kopen. Ik mag niet meer, anders krijg ik ruzie met husbie.Mss maar best ook, want ik zou een hele bibliotheek hebben, vrees ik.
Wordt het bij jullie ook zo gruwelijk koud dit weekend ? Hier geven ze op zich wel 'normale' temperaturen, maar door de harde wind zou het aanvoelen als -15 en kouder.
*zoekt smiley met sjaal en muts*
denk dat die woessies van mij na 10 minuten al aan het hek gaan staan drummen om terug binnen te mogen.
Lisetje schreef:Ik werk fulltime 38 uur als receptioniste/manusje van alles in een hotel.