Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CrazyCat schreef:Van 2 dames in Drenthe waarvan ik niet weet of ze met naam en toenaam op internet genoemd willen worden
en we hebben vorige week de woonkamer geschilderd! Onwijs mooi geworden, van het weekend gaan we lekker shoppen voor gordijnen, bankstel, kleed etc.
Ben zo blij!!!

dan vliegt men na laatste week zo om
Hele lieve mensen, maar erg schoon dus 
Was de hele week wezen schilderen en schuren waardoor ik 7!!!dagen niet naar haar toe ben geweest (royen had ijsvrij
). Maar ik kwam daar gister en toen hoorde ik dat een ienieminiemensje haar maantjes heeft ingevlochten op een krukje en ook maar even de staart ingevlochten en lekker even een borsteltje over haar heen heeft gehaald, mevrouw stond alles toe en deed extreem voorzichtig met het ienieminiemensje
Heb zondag en maandag vrij en verder werk ik elke dag tot half 6 en vrijdag tot 9 uur en zaterdag moet ik ook werken

ik vanmorgen fikse ruzie met de waterslang, hij zij geen 'klik' grrr en je moet je echt in een bochel wringen om bij die aansluiting te komen
(gebruiken we alleen als de andere leidingen bevroren zijn)

hihihihi