Van 2 dames in Drenthe waarvan ik niet weet of ze met naam en toenaam op internet genoemd willen worden
CrazyCat
Geplaatst: 03-01-10 17:57
CrazyCat schreef:
Van 2 dames in Drenthe waarvan ik niet weet of ze met naam en toenaam op internet genoemd willen worden
Ze hebben een website (die nog voor een groot deel in de maak is en dus verre van compleet), maar aangezien ze daar met naam en al op staan, bij deze. http://www.beingwithhorses.nl/
Ik ben naar school! (ga ook bij de boekwinkels kijken voor een ros.)
Wachtff
Geplaatst: 04-01-10 10:46
Ik woon nu samen en we hebben vorige week de woonkamer geschilderd! Onwijs mooi geworden, van het weekend gaan we lekker shoppen voor gordijnen, bankstel, kleed etc. Ben zo blij!!! Nu weer aan het werk...morgen heb ik een gesprek over de verandering van mijn taken, daar heb ik wel zin in (misschien wordt het dan leuker op't werk).
ik nog dagje vrij en dan weer normale werkweek...morgen sta ik alleen..ook fijn..
Goldenflower
Geplaatst: 04-01-10 14:52
@Maaike: Gefeliciteerd!! Wat voor kleur zit er nu op de muren van de woonkamer? Heeft je vriend dan geen meubels staan in zijn huis?
@Frida: Nou, bofkont, zeg! :p Ik zit nu op mijn werk en ik ben erg lui geworden, maar ben gelukkig niet de enige.
Wachtff
Geplaatst: 04-01-10 15:46
@Goldenflower: De muren zijn wit gemaakt met latex en de balken en kozijnen met zijdeglans cremewit. De boog van stenen is ook met latex gedaan omdat de bakstenen erg lelijk waren en de 2 boerderijraampjes (gietijzer, helaas geverfd door vorige bewoners) is nu hamerslagzwart. Verder is het tapijt eruit en is de vurenhouten ondervloer geschuurd en die gaat morgen in de blanke olie. Aangezien het de ondervloer is moet deze nog wel geisoleerd worden want door elk spleetje zie je nu de kruipruimte
Het is een scandinavische stijl geworden, onwijs warm en sjiek!
We hebben 2 banken en 2 kasten en 1 salontafel, was allemaal achtergelaten door de vorige bewoners. Maar toen hij er kwam wonen heeft ie van zijn laatste 50,- een koelkast gekocht dus moest ie het daar mee doen. Ook de tuinplanten liggen al klaar, deze gaan erin als de grond niet meer bevroren is
hier is het voor de verandering keertje druk hahaha men stagebegeleider is op vakantie dus ik doe nu haar werk. dats ineens een heel stuk boeiender dan vliegt men na laatste week zo om
Dat is wel lekker Leonie. Alles goed met de paardjes? Met Dier wel! Die staat 's avonds lekker binnen nu omdat ze daar geen schuilstal hebben. Ik kan wel merken dat ze dat lekker vind. Ze word regelmatig liggend soezelend/slapend gevonden in stal.
Wachtff
Geplaatst: 04-01-10 17:13
Royen ligt ook momenteel erg veel, elke keer in de winter. Ze staan nu ook lekker binnen in een tochtvrije stal en het is daar spik en span. Nooit een strooitje op de grond of een zwervende borstel, ook zijn de waterleidingen helemaal geisoleerd en krijgen ze zelfs s'nachts eten Hele lieve mensen, maar erg schoon dus
Ze heeft het daar erg naar haar zin en ik ook Was de hele week wezen schilderen en schuren waardoor ik 7!!!dagen niet naar haar toe ben geweest (royen had ijsvrij ). Maar ik kwam daar gister en toen hoorde ik dat een ienieminiemensje haar maantjes heeft ingevlochten op een krukje en ook maar even de staart ingevlochten en lekker even een borsteltje over haar heen heeft gehaald, mevrouw stond alles toe en deed extreem voorzichtig met het ienieminiemensje Van ienieminiejongensmensjes wil ze nog niets weten, maar deze had lang blond haar dus het zal wel goed wezen.
@goldenflower: nou bofkont Heb zondag en maandag vrij en verder werk ik elke dag tot half 6 en vrijdag tot 9 uur en zaterdag moet ik ook werken Binnenkort wat vrije dagen opnemen
Hebben de mensen hier nog iets beleeft? ik vanmorgen fikse ruzie met de waterslang, hij zij geen 'klik' grrr en je moet je echt in een bochel wringen om bij die aansluiting te komen (gebruiken we alleen als de andere leidingen bevroren zijn)
verder gaat het wel prima hier, werk is weer wat rustiger helaas, maar vanmiddag maar even bezig met verslag afronden enz.. ook niet echt wat je zegt van jeej
ja geweldig, halve dag met emmers water sjouwen enzo, joepie, smorgens bevroren mest bikken, ideaal!! Gisterenavond nog ff voeren, ik ga altijd ergens tussen 10 en 11 savonds nog naar de paarden, chasey en agrado lagen samen in 1 van de loopstallen, ikke erbij in piama en ochtendjas, manlief smsje gestuurd of hij ff fotootjes kon maken, maarrehm, tja niet echt geschikt voor openbare publicatie hihi.
beide lagen heerlijk, ik ben er tussen gaan zitten.