Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nsundu schreef:Oh graag Leonie!!!!! Ik moet springen leuk gaan vinden (anders kan ik er ook geen les in geven vind ik)... maar ben echt een leek!
Wie springt er dan graag?
Goldenflower schreef:Nsundu schreef:Oh graag Leonie!!!!! Ik moet springen leuk gaan vinden (anders kan ik er ook geen les in geven vind ik)... maar ben echt een leek!
Wie springt er dan graag?
Ow, ik houd erg van springen!Toen ik mijn oude pony nog had, toen reed ik elke week mee met de spring- en croslessen. En ik deed ook springwedstrijden met haar, maar dat heb ik allemaal moeten opgeven sinds zij atrose kreeg. En dus heb ik sinds mijn 16/17e niet meer gesprongen.
Ik ging ook niet meer naar de springlessen kijken, anders kreeg ik heimwee. Ik mis het nog steeds, maar heb geen behoefte aan om weer gaan rondhobbelen op een manegepaard en daarmee gaan springen. Ik heb geduld totdat iets op mijn pad zal komen.
![]()
Temba, ieder mens is anders.Ene mens houdt meer van relaxend rondhobbelen terwijl andere mens kickt op snelheid en hoogte.
Of zelfs middenweg.
![]()
Nou, rijden op een reis van 1.80 is wel knap, haha. Dan is zijn draf en galop wel hoog, lijkt me. Kon je wel zonder hulp op hem klimmen? Bij zo'n hoogte ben ik afhankelijk van de stoel of lieve helper.
@Frida: nou, dat is wel minder dat je vast zat in de auto. Hopelijk was je niet in je eentje of was je zo sterk als superman dat je hem in je eentje kon wegduwen.Tja, mest opruimen hoort erbij en sneeuw maakt ons niet zo makkelijk.
NkPrecious schreef:@ Maayk: tolten doe ik nog niet met em, het zit er wel in, maar vind de basis stuk belangrijker en alle dingetjes die ik nog even met em moet uitpraten enzband wederopbouwen, vertrouwen terugkrijgen in elkaar. Tolten komt volgend jaar een keer aan de beurt denk ik
voorlopig ga ik eerst geowon lekker met em bezig
misschien bied hij het dan uit zichzelf aan! Toen temba hier was heeft ze wel eenpaar losse pasjes gezien, voornamelijk als hij zich even weg wil lopen onder me, of even wat drukker wordt, en zelf heb ik het idee dat hij het ook wel eens doet vlak voor een bok. (deed hij in het begin nogal eens, nu bijna niet meer
behalve als meneer jolig is dan
dan heeft ie de grootste schik met zichzelf, vergeet hij soms dat ik derop zit haha
)
Lisetje schreef:Het valt me bij Indyra ook steeds vaker op dat als de andere 2 binnen (schuilstal) staan, staat Indyra alleen buiten. Dan kom ik eraan, loopt ze mij tegemoet. Gaan we even knuffelen en draait ze zich om en loopt richting het stalletje. Voor de stal blijft ze nog even staan en kijkt om (meestal loop ik er wel achteraan) en dan gaat zij ook naar binnen.
Is dit beschermend gedrag naar de andere 2? Van pas op er komt een mens ofzo?