gaat het goed met haar? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaat het goed met haar?
(en Precious natuurlijk ook IRL
) 
Word nu steeds meer knuffelig, lekker ding
.. haha
haar wil was wet, zelfs royen stond onder haar, terwijl die nu toch ook vrij dominant kan zijn in groepen (ik verdenk hun papa ervan dat die dat doorgeeft
) Uiteindelijk is hij namelijk ook vrij dominant, maar wel rechtvaardig. Heel leuk om te zien,bij eten (muesli) mag er geen paard bij hem in de buurt komen, behalve kyra als ze hoogdrachtig is. heel bizar, kyra eet meestal buiten, omdat ze onderaan in rang staat en ik voer meestal binnen (zij krijgt dan egwoon haar emmer buiten) maar als ze hoogdrachtig is vind Pres blijkbaar dat ze recht heeft op een stukje stal, en dan zorgt hij dat zij binnen kan komen, en achter (!) hem kan staan! Hij laat er dan ook geen enkel ander paard bij komen.
Ben d'r helemaal zenuwachtig voor 
en je hoeft maar op 2 paarden! Scheelt weer wat nachtmerrie's
en als het echt te spannend wordt, ben ik er nog voor de mentale steun
Ik moet ff ingewerkt worden wbt springen voor mijn opleiding.. maar dan moet ik wel op grotere paarden leren rijden
... Deze was best wel heel groot.. 1,80 denk ik? Ik hou niet zo van die hoogte als ik er zelf op moet rijden....
.
. Ik ben niet zo eng en de paarden ook niet zoals leonie inderdaad al zei
.

en nu is het een nette dikte, ongeveer 2 keer zo dik als dat ze had! Het valt nu geloof ik ook weer om.. maar dat weet ik niet 100% zeker.
heb 1 hele goeie springer zowieso staan hiero
is ook ni zo groot

Dat is goed nieuws! Dan is het toch echt een geslaagd project van ons geweest. En Varitha was het ideale proefkonijn
hoe erg... Maar volgens mij heb ik je in een flits gezien op Horse-event, toch? Ik kan me inderdaad geen reus herinneren
ze moet je indd wel eerst leren kennenmaar verder hefet ze nu dus nog weinig moeilijkheden.
ik zie alleen wel dat jonge paarden het moeten 'leren' en daarom soms wat extreem zijn in hun jonge jaren
Even een knuffel en een speelkwartiertje en die etter wil weer eten zonder royen, Royen snapt haar nog niet helemaal maar het begint te komen. Zij is ook nog jong en is gelukkig gek op spelen dus ze kunnen eigenlijk ook weer niet zonder elkaar 
en die kan het ooke cht goed. Precious vind het ook leuk maar daar heb ik pas 1 keer mee gesprongen dus dat zal ik je niet aandoen