Jaaa super! Wel een bazig typje haha. En beschermend tegenover andere. Ze stond eerst met 2 veulens. ëén moest uit de wei omdat het toch iets te koud voor haar werd zo. En toen liet Indyra tegen het andere veulen wel even weten dat ze niet te dichtbij het draad moest komen haha. Ze kan niet met en niet zonder paarden Maar ze is leukkk Word nu steeds meer knuffelig, lekker ding
Hihi ja soms kwam feamme iets té dichtbij .. haha Maar t blijft een erg leuke kerstkaart!
NkPrecious
Geplaatst: 23-12-09 16:33
Ja tis altijd wel een beetje een prinsesje geweest haha haar wil was wet, zelfs royen stond onder haar, terwijl die nu toch ook vrij dominant kan zijn in groepen (ik verdenk hun papa ervan dat die dat doorgeeft ) Uiteindelijk is hij namelijk ook vrij dominant, maar wel rechtvaardig. Heel leuk om te zien,bij eten (muesli) mag er geen paard bij hem in de buurt komen, behalve kyra als ze hoogdrachtig is. heel bizar, kyra eet meestal buiten, omdat ze onderaan in rang staat en ik voer meestal binnen (zij krijgt dan egwoon haar emmer buiten) maar als ze hoogdrachtig is vind Pres blijkbaar dat ze recht heeft op een stukje stal, en dan zorgt hij dat zij binnen kan komen, en achter (!) hem kan staan! Hij laat er dan ook geen enkel ander paard bij komen.
Laatst bijgewerkt door NkPrecious op 23-12-09 16:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik ben bang dat ik alleen maar foto's en video's sta te maken van Royen d'r ouders op de gangenpaardendagen Ben d'r helemaal zenuwachtig voor Maar nog zenuwachtiger voor de workshop met die 4 paarden en Temba...brrr...
Temba is niet zo eng hoor en je hoeft maar op 2 paarden! Scheelt weer wat nachtmerrie's en als het echt te spannend wordt, ben ik er nog voor de mentale steun
Welke paarden bedoel jij? Ik moet ff ingewerkt worden wbt springen voor mijn opleiding.. maar dan moet ik wel op grotere paarden leren rijden ... Deze was best wel heel groot.. 1,80 denk ik? Ik hou niet zo van die hoogte als ik er zelf op moet rijden....
Wachtff
Geplaatst: 23-12-09 16:59
NkPrecious schreef:
Temba is niet zo eng hoor en je hoeft maar op 2 paarden! Scheelt weer wat nachtmerrie's en als het echt te spannend wordt, ben ik er nog voor de mentale steun
Dus nu moet ik op 2 nachtelijke merrie's? En enge Temba? En dan kom jij ook nog mentale steun geven? Dat zal wat worden
Wachtff
Geplaatst: 23-12-09 17:01
Even iets heel anders: Het manenproject van een jaar geleden Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Varitha d'r manen. Heb je ze nou steeds bijgeschoren/geknipt of uiteindelijk weer laten groeien? En zijn ze nou wel of niet steviger/dikker teruggekomen?
Maarre over Varitha, ik heb haar verkocht he... ze is sinds augustus al niet meer bij mij! Wel heb ik haar natuurlijk nog een keer opgezocht en haar manen zijn zeker weten dikker teruggekomen. Ik heb het in totaal 3 keer bijgeknipt en nu is het een nette dikte, ongeveer 2 keer zo dik als dat ze had! Het valt nu geloof ik ook weer om.. maar dat weet ik niet 100% zeker.
Oh graag Leonie!!!!! Ik moet springen leuk gaan vinden (anders kan ik er ook geen les in geven vind ik)... maar ben echt een leek! Wie springt er dan graag?
Wachtff
Geplaatst: 23-12-09 17:24
Tjee Dat is goed nieuws! Dan is het toch echt een geslaagd project van ons geweest. En Varitha was het ideale proefkonijn Je hebt haar verkocht omdat je geen tijd meer had voor haar? Wel een goed thuis gekregen, ze was toch een moeilijk paard/ eenkennig?
@Temba: Ik vergeet gewoon steeds dat jij Nsundu heet hier op bokt hoe erg... Maar volgens mij heb ik je in een flits gezien op Horse-event, toch? Ik kan me inderdaad geen reus herinneren
NkPrecious
Geplaatst: 23-12-09 17:30
Naja aanvankelijk dacht ik een goed huis gevonden te hebben, had ik ook, maar dat meisje heeft nu heel weinig klik met haar en heeft haar weer te koop staan nu. Wel was dat meisje een trainer, en heeft veel problemen van haar op kunenn lossen dus ik hoop dat ze nu een leuk baasje vind ze moet je indd wel eerst leren kennenmaar verder hefet ze nu dus nog weinig moeilijkheden.
Varitha is weggegaan omdat ik nu alleen nog maar gangenpaarden heb. Daarnaast had ze teveel 'probleempjes' waar ik geen tijd voor had om op te lossen. Verder was het een super paard, echte leider in de groep. denk dat indyra daarom nog schepje leiderschap erbovenop heeft. Precious en Var 'runden' toen de tijd samen de kudde, en daar waren ze hartstikke geod in zo samen ik zie alleen wel dat jonge paarden het moeten 'leren' en daarom soms wat extreem zijn in hun jonge jaren
Wachtff
Geplaatst: 23-12-09 17:35
Royen wordt op dit moment ook opgevoed door een str*ntchaggerijnige welsch die totaal verliefd is op mij vraag me niet waarom, ik namelijk niet echt op haar... Even een knuffel en een speelkwartiertje en die etter wil weer eten zonder royen, Royen snapt haar nog niet helemaal maar het begint te komen. Zij is ook nog jong en is gelukkig gek op spelen dus ze kunnen eigenlijk ook weer niet zonder elkaar
Gelukkig kan je haar blijven volgen, ze komt vast wel goed terecht bij iemand die haar begrijpt
@ Temba, Amy springt graag en die kan het ooke cht goed. Precious vind het ook leuk maar daar heb ik pas 1 keer mee gesprongen dus dat zal ik je niet aandoen