En dat de paarden niet al te duur zijn die mij leuk lijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dat de paarden niet al te duur zijn die mij leuk lijken
Als je dan ongeveer om 10 uur / half 10 komt, heb ik les, kan je even kijken naar de paardjes die mee rijden en dan kan je na ons gelijk degene pakken die je leuk lijkt
Tifa schreef:@ Gaska, coolAls je dan ongeveer om 10 uur / half 10 komt, heb ik les, kan je even kijken naar de paardjes die mee rijden en dan kan je na ons gelijk degene pakken die je leuk lijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit er vast wel eentje voor je bij
Tifa schreef:@ Gaska, ook leukEr zit er vast wel eentje voor je bij
Maar mijn ouders willen meestal begin van de middag ofzo... gaska schreef:Tifa schreef:@ Gaska, coolAls je dan ongeveer om 10 uur / half 10 komt, heb ik les, kan je even kijken naar de paardjes die mee rijden en dan kan je na ons gelijk degene pakken die je leuk lijkt
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha als we gaan gaan we denk ik begin middag ofzo![]()
Naja ik weet niet we zien wel.
imaudy schreef:Ik denk dat ik ook even ga kijken.
Weet jij al in welke prijsklasse ze ongeveer zitten?
Tifa schreef:Ik denk iets tussen de 3500 tot 5/6000 ofzo, ligt eraan welk paard
Jij/jullie?

Tifa schreef:Ik denk iets tussen de 3500 tot 5/6000 ofzo, ligt eraan welk paard
imaudy schreef:Tifa schreef:Ik denk iets tussen de 3500 tot 5/6000 ofzo, ligt eraan welk paard
Ik denk ook wel dat de meeste prijzen vrij gemiddeld zullen zijn, dat hopen we dan maar
Maar ik denk dat Isold enzo wel wat goedkoper zouden zijn
Tifa schreef:Zie profiel, ons paardje ( van thyzka op bokt ) en mij was 6.000 ...![]()
Maar ik denk dat Isold enzo wel wat goedkoper zouden zijn
ansjuwhla schreef:Heej,
Ik gaat er Aankomende zomer Vakantie samen met Rosalin op Ijslanderponykamp:D
Heb er echt zin in, ben er nog nooit geweest, nog nooit een ijslander uber houd geaait..
Dus heb er Echt onwijs zin in:D
Wie gaat er ook??:D pb [of zo iets, ben niet zo handig in bokt]
dan even.
XxxxX

imaudy schreef:Tifa schreef:Ik denk iets tussen de 3500 tot 5/6000 ofzo, ligt eraan welk paard
Ik denk ook wel dat de meeste prijzen vrij gemiddeld zullen zijn, dat hopen we dan maar