Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar als je niet hoeft zou ik het ook niet doen..
hahahahaahahha
) van Joyce genomen? Kan dat wel bij een jaarling? En heeft het nut als je ermee loopt, iets van dat ze rustiger worden?
Ik vind die breads wel leuk maar weet niet of ze geschikt zijn voor zo'n jong paardje en buiten dat, zijn ze misschien wel gevaarlijk als ze vast komt te zitten? Had er nog nooit van gehoord
Lisetje schreef:Nee er komt een rijpaard mijn kant op. Die ga ik leasen. Dus daar zou die voor zijn.
Indyra wisselt. Over het algemeen rustig en luistert goed!
Ben blij met al mijn hulp om me heen, anders had ik dat niet gered
Ik heb geen hulp, soms inderdaad wel wat lastig want ik heb ook niet overal verstand van maar ik kan wel alles vragen aan de bokkers hier haha!
Ik ben nu bezig om haar stil te laten staan maar bij het woordje "ho" denkt ze zeker dat ze het rendier van de kerstman is want die stuift er gewoon vrolijk vandoor...ze doet dus echt het tegenovergestelde op dit moment en juist nu moet ik best streng en consequent zijn anders loopt ze zo over me heen (of bijt ze in eetbare billentjes
)
Ik hoop het niet voor je!
Maar dat stampen is wel een goede tip, misschien kan ik haar daar eens op áttenderen. Ik geef nu een schreeuw of een tik tegen haar borst als ze wat flikt maar ze snapt me af en toe niet en kijkt me dan met die droppieogen aan
Echt schattig! Ze heeft dit nu een maandje dat ze in deze fase zit, volgens iedereen gaat dit weer over (hoop zo snel mogelijk
)
daar ligt een dik pak sneeuw!
door de kou haha
Tinka schreef:Citaat:Het is hier hartstikke koud met harde noordenwind!We hebben al een week geen water meer bij stal.
Voor morgen beloven ze iets warmer maar met regen....
Welk deel van Zuid-Frankrijk zit je? Wij gaan naar de cote d'azur, hoop niet dat het daar vriest.