die my little pony tune heb ik ook nog gehad geweldig hahahahaha
Maar ik heb Janou onder het zadel in het bos ook vaak zat laten gaan en kon haar altijd weer terug nemen. Met sulky denk ik zelfde geval, er moet een rem opzitten Merk het allemaal vanzelf hahahahaha en anders staan er nog 3 andere slachtoffers
getver, wat een nachtmerrie (ehm hengsT) daar moet je toch niet aan denken? hopelijk is hij snel weer terug, het gangenpaarden wereldje is nog niet zo groot.
was ook mijn eerste idee, maar bon, voor we hier beschuldigingen gaan uiten tegenover iemand die zich hier niet kan verdedigen... Ik hoop dat ze 'm snel terug heeft.
neee heb geen geschikte auto en trailer Moet eerst nog ff sparen haha. Heb die nu ook bijna niet nodig dus zonde om die al aan te schaffen Maar vriendin van me heeft bij haar op stal een trailer en grote Jeep Wrangler Kunnen we samen keertje die kant op komen hahaha
Of jullie keertje deze kant op?? Hier kan je ook mooi rijden!
Jaaa das goed Ik kan me vader wel vragen of ie mij richting prattenburg ofzo brengt. Kan ie daarna zelf gewoon naar huus haha
Mikkee
Geplaatst: 14-12-09 20:26
Ook een leuk plan Kun je een beetje leuk buitenrijden daar? Jullie zijn dus niet van plan om naar de Hatertse Vennen te komen 3e kerstdag (zie Gangenpaarden.nl)?