vrijdag en zaterdag voor het WK sta ik op stal ingedeeld , en tijden het Wk misschien ergens anders , of niet

ik ben er dus ook lekker mee onderdak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en mijn zusje en natuurlijk nog veel meer mensen... jonur schreef:Hhaha ik dacht al zoveel gleasirs zijn er toch niet. Als het is ken je mij(marinke) en karin al of je hebt ons in ieder geval wel gezien in exloo. Wat voor vrijwilligers werk gaan jullie doen? Of doen jullie samen met diana de toiletten?
.. ik hoor idd op het Wk bij de wc schrobbersploeg
.. maar in een ander groepje kwamen ze twee mensen te kort dus nu doe ik half om half.. 
Tries_en_Faf schreef:yeah, ben ingedeeld bij de stallenwacht, moet de nacht van zaterdag op zondag van 23 tot 06:00 waken. kijken of ik goed wakker kan blijven zeg, dat is een tijd gelee, een nacht doorhalen![]()
Voor de rest van de week weet ik nog niks, behalve vanaf donderdag bij de tribunes.

risje schreef:Ik vindt woensdag 9 uur feesttent prima!
Zijn genoeg mensen die elkaar inmiddels ook irl kennen, dus moet goedkomen lijkt me;-)
risje schreef:tsja als het gezellig is zullen we er stuk later ook nog wel ziten;-) tot hoe laat moet je dianne?