Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zamora schreef:ja ik ken de fokker van Royen![]()
leuk dat ze goed terecht is gekomen! Leonie heeft een merrie van mij gekocht vorig jaar, Faemina.
Ennuh alle Rocky Mountain Horses stammen af van Old TobeIs het ras mee begonnen.
Heb Paradym net als Leonie ook nog gereden
En heb nog geen andere foto`s van m`n hengst, zit ik nog vol smacht op te wachten

haha ik heb altijd al wat gehad met gangenpaarden, toen ik klein was wat over gelezen enzo en toen bij een gangenpaardenfokkerij terecht gekomen(Leonie later ook) en daar is die liefde hihi alleen maar gegroeid en Toril had daar een kruising Rocky van gekocht en zich helemaal int ras verdiept en besloten die te importeren en mee te fokken. Ik kwam in contact met Toril al voor ze Rocky`s had geimporteerd en ben me ook gaan verdiepen int ras en er helemaal verliefd op geworden, ze spreken me met alles aan, karakter, gangen, kleur, bouw
niet verwacht dat ik mijn droomras zou vinden
Heb Silver en Gypsy en strx nog merrie van Toril en mijn nieuwe hengst komt uit US maarrr komt pas eind juli hahaha. Zo duidelijk??
haha

Hoe blij kan je dan zijn? 
Hardstikke leuk dat je ouders van gedaan hebben voor je
Royen is echt een plaatje, hoorde dat ze al flink hoog is??
ik ben ook ooit met 1 paard begonnen hahaha Zamora schreef:wat een leuk verhaalHardstikke leuk dat je ouders van gedaan hebben voor je
Royen is echt een plaatje, hoorde dat ze al flink hoog is??
Rocky erbij kan altijd nog toch??ik ben ook ooit met 1 paard begonnen hahaha
of ga jij ook intensief fokken?
Maar ik zal het wel niet merken als ze wel groter wordt, dan ben ik ermee opgegroeid

Maar aangezien Toril weggaat met een hoop paarden laat ze een grote leegte achter haha dus die ga ik proberen op te vullen

Gewoon hobbymatig, werk al parttime om genoeg tijd voor ze te hebben hahaha
en misschien kan je er ook wel kentucky papier bij krijgen? Moet je eens contact met KMSHA opnemen
(ik hoop dat het wel lukt
)
Zamora schreef:zijn de regels veranderd dan want voorheen kon je aan de hand je paard laten tölten? Heb ik zo ook gedaan met mijn voormalige singlefooter merrie Noa(halfzusje dus van Precious).
Waar woon je eigenlijk??
)
is bommelding bij arena boulevard
leuk
wij worden niet ontruimd.
Trouwens je kan haar straks ook eens kruisen met een Rocky
haha
Ik vind Risky wel erg mooi maar er zijn nog meer mogelijkheden dus ik moet even kijken. Het maakt in principe niet uit of ik nou Royen laat dekken of een rocky veulen koop.. maar dat zie ik dan wel