[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wachtff

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 15:53

Tja, vertel mij wat (mevrouwtje veeleisend _O-) maar uiteindelijk komt het wel goed, ze zeggen nu toch dat de resessie voorbij is? Als genoeg mensen dat geloven komt alles weer goed :P
Waar ben jij naar opzoek? Ik zoek specifiek iets in de richting van dieren, wil graag die switch maken en ben nieuwsgierig of het me lukt als leek in de dierenbranche :')
1 minpuntje: het verdient bar slecht voor het werk dat je doet. Of je moet ontzettend goed zijn. Maar ik ruil mijn goedbetaalde, stomme r*tbaan graag in voor een übergave, slecht betaalde baan hoor! :D Zolang ik later nog een gangenpaard erbij kan kopen wil ik best op een houtje bijten :P

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:24

bwa ofwel blijf ik in de verkoop, maar dan wil ik een trap hoger (en dus een management functie :D ) ofwel switch ik terug naar de sector van mijn opleiding (kunst/archeologie) waar ik al 10 jaar uit ben. :=
Heb gisteren 2 brieven gestuurd, eentje voor elke optie, ben benieuwd wat er uit komt. Zal wel weer niets zijn, vrees ik. :\

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:33

update paard en koets incl foto's:

http://gangenpaardenreestdal.wordpress.com

en nogw at anders, men website is vernieuwd, we zijn er nog mee bezig want in explorer functioneer thij niet god maar in mozilla firefox of google chrome functioneert hij wel :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:41

in safari werkt ie ook Leonie, had 'm deze middag al bekeken. :)

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 22:56

Ja safari werkt ook indd!! Alleen hebben veel mensen dat niet :P Hij is vanuit een safari-based programma gemaakt, dus waarschijnlijk werkt hij daar ook het best. Ze zijn nu dus bezig met aanpassingen voor explorer hopelijk volgende week dat dat ook werkt :)

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:50

NkPrecious schreef:
update paard en koets incl foto's:

http://gangenpaardenreestdal.wordpress.com

en nogw at anders, men website is vernieuwd, we zijn er nog mee bezig want in explorer functioneer thij niet god maar in mozilla firefox of google chrome functioneert hij wel :D

Leonie, is jouw spotted horse niet toevallig twh? Daar lijkt ie veel op.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:54

Er zit in de mountain horses opzich hier en daar wel TWH bloed e.d.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 23:59

Trouwens Beauty bij de rest gezet! Ze hebben nu de rijbak en tijdelijk klein stukje weiland erbij waar nog aardig wat gras staat. Morgen moeten ze die weer inleveren haha *evil*
Maar ze kunnen het goed vinden met z`n alle :P Beauty loopt wel nog in dr uppie maar geen race partij gehad :=

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 08:22

Leuke foto's Leonie! Mooie Faemme en Faemina!
En leuk Frida dat dat allemaal goed gaaT!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 08:29

hier ook een paard en koetser, ik heb 3 heerlijke dagen gehad, jammer van de laatste demo, maar verder vond ik dat het zeker niet slecht georganiseerd was.
Ik heb het niet zo heftig ervaren als de mensen die buiten in de regen stonden, doordat de veiling smiddags ook was uitgelopen, ben ik na de rassenparade, meteen met Kunst naar binnen gegaan, bij de stand rond gehangen, wel saai om te wachten, maar ik stond warm en droog, dus ik baalde wel dat het uitliep, maar voelt toch een stuk anders dan wanneer je buiten in de regen staat kou te leiden en dan ook nog een veulen in je hand hebt.
die frustie kan ik geheel begrijpen, maar over het algemeen liep het volgens mij wel lekker!

wat betreft met dieren werken, ik heb overwegend gewerkt met dieren, ben begonnen (de vakantie en weekendbaantjes sla ik even over) met in een dierenwinkel werken waar ik uiteindelijk bedrijfsleidster werd van 1 filliaal, daarna met paarden gewerkt, in totaal bij 3 dressuurstallen gewerkt en inmiddels werk ik alweer wat jaartjes als hondentrainer.
Dat het niet goed verdient kan ik alleen maar bevestigen, ik verdien met 32 uur werken, minder dan menig vriendin met 24 uur mee naar huis neemt.
Tja het is een keuze die je maakt.

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 09:16

@ goldenflower: er zit indd TWH bloed in ja :) Maar i in haar gangen overigens niet erg terug te zien, voornamelijk knikken van het hoofd etc heeft zijn ook niet

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 09:40

NkPrecious :Met al die knappe dames die je binnen gaat halen,heb je eigenlijk een knappe zwarte hengst nodig,niet? O:)

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:06

nice try ;) maar ik ben al voorzien :p Hij is nog een kleine baby, maar wordt straks een grote stoere knul :D
Mijn Armando :+:

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:23

Heb je trouwens een zwarte hengst te koop dan of ter dekking?

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:31

Pff ik heb nu al geen zin meer en ik moet nog tot 15.00 :O

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:45

ik ook geen zin en moet nog tot 17.30....

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 10:57

ohh wat erg zeg!

Silfurfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:02

Nou dan ben ik blij met 2 lesjes vandaag :).. Ik heb een licht luxe probleem.... namelijk geen zin om alle bende bij mij op te ruimen ;)...
Ik heb misschien 1 foto die goed gelukt is.. verder zijn de filmpjes wel goed al moet ik 1 ding nog wel heel ff veranderen hahaha.. dan upload ik ze op youtube zodat iedereen ze kan zien :)
Iedereen al een beetje uitgerust ondertussen?

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:02

NkPrecious schreef:
Heb je trouwens een zwarte hengst te koop dan of ter dekking?

:j

Eén ter dekking,maar dat is wat ver weg voor jullie :+
En twee te koop,waarvan de oudste nu 2,5 jaar is en homozygoot zwart(z'n 'kleine' broertje,1,5 jaar, heeft een red-gen,maar is van plan groter te worden)

Rocky deze zomer:

Afbeelding

Sunrise:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jodi op 25-11-09 11:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:03

Ik wel. Had dan wel geen P&Kweekend haha. MAar lag gister wel lekker om 10.00 uur op één oor. Heerlijk.

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:08

Jodi waar kan ik jouw paarden vinden? heb je een website oid? (of stel ik nu een hele blonde vraag ? :+)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:11

In mijn ondertitel staat een verwijzing naar een frans topic over mijn paardjes.

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:15

Mooie paardjes jodi!

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:27

Een tijdje geleden had ik hier neergezet dat ik de opleiding MSFC zadelpasser/maker ga volgen. Helaas was deze opleiding nog in de aanpassing waardoor ik zou moeten wachten op nieuw bericht. Ondanks ben ik druk bezig geweest of dit echt was wat ik wilde en ben erachter gekomen dat door een opleiding Paraveterinair je veel kanten uit kan en zo ben ik dus nu weer druk bezig op zoek naar een goede opleiding hiervoor. Ik wil toch echt overswitchen en als ik dat eenmaal ben heb ik meer kansen in de dierenbranche. Weet iemand welke opleiding tot Paravererinair het beste is? Heb al barneveld en de loi gebeld en info laten opsturen, maar ik wil een deeltijd opleiding gaan doen van maximaal 2 jaar, heeft er iemand ervaringen mee of kent hier iemand die een opleiding heeft gevolgd? Etc. etc. ;)

Silfurfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 11:28

Sam is prachtig geworden Sylvia! Een echt WAUW effect.. Ik kende haar alleen maar als klein veulentje natuurlijk.. ;)
Chelsea heb ik hier in nederland nog redelijk wat gereden voor je naar jou ging.. Erg leuk paardje!