[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:13

Fijn Tinka!

Jaa nou hebben we elkaar alsnog niet gezien :( verdorie :P Leonie zei het al maar ja helaas.... we hadden beetje ruzie onderweg met de borden :')

Ik heb prachtige hoge transport beschermers gekocht, normaal 70 euro ofzo en nu maar 25 :P en mooie fleece deken voor maar 15 euro haha :D en mooie Rythembead!
Sorry Liset ik had niet genoeg geld bij me..maar hijs wel mooi want heb m gezien :P Opsturen kost niet zoveel extra :o

Maar heb verders Toril en Joyce en Helmi gesproken en en sla verder niemand over toch?? :') ja en natuurlijk Rosalie, Leonie en Temba :P

Maar wel euh minder fijne organisatie op het eind zeg...

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:14

Oke, dan contact ik Joyce zelf er wel over :) Thanks voor kijken iig.

Maar watdan?

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:16

Nou er zou nog een gangenpaardendemo komen en er was ervoor een veiling van onzinnige dingen... en die liep gigantisch uit. Ruim half uur op het eind, en er stonden aantal mensen o.a. Leonie en Temba met hun paarden buiten in de gietende regen te wachten. Vond ik echt niet netjes...uiteindelijke hebben hun de demo niet gereden, logisch ook!
Maar heb wel de rassendefile gezien :D Leuk zoveel gangenpaarden! Wil over tijdje toch ook wel meerijden, moet alleen over m`n publiek angst heen ofzo haha

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 21:27

amai, dan ben ik blij dat wij niet gewacht hebben op de demo. Heb geloof ik gebabbeld met Joyce (Helmi heb ik vast wel gezien maar geen idee wie dat dan moet zijn := ), Toril, Sandra van de TWH, Temba en Leonie en dan nog Melanie van bij de connemara's.

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 09:53

Was leuk Paard en Koets gisteren. Ik had alleen bij aankomst een parkeerkaart gekocht maar toen ik wegreed was de slagboom al open. Jammer van het geld. Het was inderdaad belachelijk van die veiling, bovendien waren er om half 6 natuurlijk ook weinig mensen. Zonde van de tijd en moeite.

Iemand had nog een vraag over trailerrijden: als je normaal gesproken met de auto rijd geef je gas op het moment dat je de bocht uitkomt, dat moet je met een trailer niet doen, maar wachten totdat de combinatie recht is. Anders krijgt je trailer (en paard) een slinger mee.

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 09:54

Jeetje balen man zoiets!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 11:59

Zo. Ben ook weer terug van wedstrijd met Moon.
Erg leuk weekend voor ons, maar zoveel gedaan en gereden met haar dat ik denk dat ze vandaag niet blij is mij te zien :=
Kon dus helaas niet naar P&K zondag dus ben vrijdagmiddag even kort geweest.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:06

hoe ging de wedstrijd mariska?? :D

Ik ga straks met behulp van m`n ma de heining van de rijbak alvast plaatsen, alleen moet het wel wat beter weer worden...

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:18

Zamora schreef:
hoe ging de wedstrijd mariska?? :D

Goed! Erg leuke ervaring voor ons en superleuke mensen!
We zijn in het totaalklassement 7e geworden van de 15 deelnemers. Mooie middenmoot dus :P
We hebben het vooral moeten hebben van de snelheidsklassen en zijn 2e geworden bij de waterglasklasse, 3e bij pole bending, 4e in de barrel race en 7e in de trail.
Bij de klasse ride-a-buck (zonder zadel op je paard en wie het langste een briefje van 5 onder z'n kont kan houden) verloor ik m'n briefje toen we moesten galopperen ~~}>

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:35

grappig!! nog nooit van gehoord met dat geld hahaha :D Foto`s?? :P
Maar gefeli met je 7e plaats :D

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:21

Hallo allemaal!!

Weer terug van een lang en bewogen weekend op paard en koets, maar een super ervaring en een hele drukke stand gehad :D Echt geweldig alle reacties etc :)

@ jokari, erg leuk dat je langskwam op de stand :D Steeds meer gezichten hier bij de boktnamen :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:25

klinkt veel leuker als een dressuurwedstrijd Mariska. :) Tcoh fijn dat je een mooie middennoot hebt behaald.

noivadapaz, dat had ik dus ook. Heb tegen die jongen aan de slagboom nog gezegd "heb ik dáárvoor 7 euro moeten afdokken ??". :=

o ja ik heb Beertje van Toril geaaid, wat een schát van een hond zeg, ik zou 'm zo willen meenemen. :j En Nienke (crazycats denk ik?) heb ik daar ook gezien, weer een gezicht erbij om te onthouden. Wordt nog moeilijk straks, al die gezichten en namen. :D

is 't bij jullie ook zo'n slecht weer ? 'k heb de pony's maar binnen gelaten, er zijn geen schuilstallen op de wei en het stormt hier zowat.
Laatst bijgewerkt door jokari op 23-11-09 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:28

ja die 7 euro vond ik echt belachelijk veel :oo

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:29

moet je die als standhouder ook afdokken ??? Jemig, en dan dacht ik dat Belgen geldwolven waren? :=

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:34

geen idee was officieel geen standhouder := m`n folders lagen er wel :D thnx nog Leonie :P

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:35

hier is de regen net aan het wegtrekkken :D dus ga lekker bij de paarden kijken!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:09

standhouders konden met standhouderskaart naar buiten komen :) zowieso de laatste dag tegen de tijd dat ales opgeruid was waren er al geen parkeerwachten meer :P

Maar ik heb nog nooit zo'n slechte organisatie meegemaakt :(

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:27

je bent niet de enige denk ik Leonie. :D

Silfurfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:57

He ik geloof dat ik geen namen bij gezichten heb?
Organisatie zullen we maar niet over spreken.. vooral vervelend met een moeder met veulen en dan maar minstens een half uur wachten... en waar op? tot ze klaar waren met jasjes en speelgoed te veilen geloof ik? :S belachelijk...

Verder een zeer geslaagd weekend :D

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:11

Ik las ook ergens op bokt dat je ook bij de buren kon staan: toegangstarief was 5 euro met gratis parkeren!! belachelijk. Nou ja, volgende keer kijk ik eerst wel even. (@ jokari, bij jou stond er tenminste nog een parkeerjongen, bij mij stond er helemaal niemand!, drie slagbomen open en geen hond te bekennen, behalve dan standhouders die vertrokken)7 euro is gewoon erg veel, vooral als je gewoon weg kunt rijden. (hmm misschien bewaren voor volgend jaar := )

Tja, die organisatie was inderdaad erg slecht. Veiling moeten ze gewoon in een aparte ring doen waar géén paarden komen. Was volgens mij vroeger ook zo.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 17:32

Hoi,

Hier ook een paard en koetser.
Vond het erg leuk om te doen en een erg goede training voor Lily.
Bedankt dat ik mee mocht! :o

Er waren best wat mensen die deze dagen kennis gemaakt hebben met het ras en het begrip:'gangenpaarden', dat vond ik er ook zeer positief aan.

Als er nog mensen foto's *-:) hebben, dan ben ik zeer geïnteresseerd (vooral van Lily en mij :D , maar ook in de andere gangen paardjes die zo goed hun best deden.)

Groetjes Rosalie!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:42

goedemorgen,,

hier weer terug beland in het stageleven *zucht* het is weer eens gigantisch druk hier met werk (maar niet heus.. )

Gelukkig kan ik wel mooi beginnen aan men verslagen nu, zijn die voor het eerst in mijn schoolcarriere optijd af :P

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 11:48

Haha lekker toch :P Mooi je stageuurtjes goed benutten haha.
Maar wel frustrerend want daarvoor loop je natuurlijk geen stage :\

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:01

Pfff, goedemorgen!
Ben weer te werk, het is hier drama! Alles is in de soep gelopen terwijl ik er niet was en ik voel me nog niet optimaal dus dit is niet echt fijn ;(

Zo te horen heeft iedereen het errug gezellig gehad daar bij paard&koets ;) Volgend jaar kom ik ook :D

Ik heb gister een sollicitatiebrief de deur uit gedaan voor Paravetrinair :) Nu ga ik daar natuurlijk niet aan dierenoperaties bijwonen maar gewoon administratie/baliewerk doen en mij verder ontwikkelen, super leuk en ik hoop dat ik wordt aangenomen :)
Heb wel een kansje want ik had spontaan gebeld of ze nog een vacature over hadden en dat ik totaal niet bekend ben in de dierenbranch maar dat ik economische bedrijfskunde/ M&C heb gedaan en dat ik graaaaag wil switschen :P (niet zo gezegd natuurlijk :'))
Dat vonden ze wel leuk geloof ik := En ik werdt een week later teruggebeld of ik even een sollicitatiebrief wilde sturen :) Dus even afwachten.

Nog 4 dagen en dan gaat Royen verhuizen! :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 14:25

klinkt alvast wel fijn, dat ze je zelf belden om een brief te sturen. Ik duim !
Ben zelf ook druk bezig, valt dat effe dik tegen zeg, dat solliciteren. :=