Vandaag en morgen ben ik op cursus met Lily. Echt super leerzaam! ik doe nog een andere keer wat uitgebreider verslag. (ben nu beetje op)
Frida, misschien is het slim om mij morgen even een sms te sturen, dan heb ik je nummer in elk geval. Kan het niet meer vinden en ben vanavond niet meer op de computer
lees het nu pas! Bokt deed het hele tijd niet meer Maar ik heb jou nr ook niet meer op m`n site staat mijn nr wel maar heb t gevonden allemaal haha was echt maar 20 min rijden ofzo. En lily is zooo mooi n lief en groot en en en zal zo ff foto`s uploaden die ik heb kunnen maken!
ff mama Janou erbij hoor Ze wordt volgend jaar april al weer 14 jaar en krijgt hier en daar al grijze haren
met natasja
Was echt leuk om Lily weer te zien en Rosalie natuurlijk haha. Je moet maar snel keertje komen rijden op Janou hihi kan je kijken of je verder in omgang vergelijking ziet met Lily Heb nog wel wat foto`s voor je van een halfzusje en halfbroertje van Lily van vaders kant Mail ze wel!
jaa was toen iemand in de stand op HE die hadden een even oude halfbroer van Lily, ook uit draver merrie. Heb later fotos gemaild gekregen, mooie zilverappel bruine ook En kreeg onlangs mailtje van iemand die haar TWH had laten dekken door Mark en dit jaar veulen had. Echt leuk
Kaplaars
Geplaatst: 16-11-09 09:36
Dat koppie van janou, inderdaad gewoon hetzelfde!
Vond mijn vader zo grappig:' en wie zijn jullie dan?'
Super leuke foto's het was een leerzame twee dagen, ik doe er nog een klein verslagje van, maar de plicht (school ) roept
Heb net de boel afgezet voor Sam, want Beauty gaat eerste paar dagen de roundpen in denk ik zo en nu kan Sam er niet meer in de buurt komen Heel gepruts met draad weer maar het is netjes geworden Morgen eerst school en toets en dan op tijd naar huis Beauty halen
Ze hebben schurftmijt en zijn verkouden, vanmiddag ga ik naar de DA daarvoor. Ook zitten ze nu nog in een soort konijnenhok maar ben druk bezig met een zelf gemaakt, mooi pronkstuk in de woonkamer voor mijn babytjes
Mikkee
Geplaatst: 18-11-09 10:13
Mooie huskies, hoor. Over een paar maanden heb je prachtige witte ratten Wel jammer dat ze ziek zijn. Mijt is gelukkig eenvoudig te behandelen, maar hopelijk houden ze niets over aan hun luchtweginfectie (zijn nogal zwakke beestjes wat luchtwegen betreft...).
Zamora: succes vandaag met Beauty. Ben benieuwd naar de foto's uiteraard
Wachtff
Geplaatst: 18-11-09 10:43
Huh? Witte? Husky? ummm.... ieks...wit! Weet je zeker dat ze wit worden? Blijft die kleur niet gewoon zo dan?
(Had me zo voorgenomen géén witte ratjes te nemen, daar is mijn moeder het bangst voor, waarom weet ik ook niet ze zijn toch allemaal anders qua karakter? Dat merk ik nu al: de zwarte is de baas en trekt de grijze aan de vacht mee naar bed als ie wil slapen (zeker als kussentje )
Mikkee
Geplaatst: 18-11-09 11:29
Ze zullen binnenkort al gaan verschimmelen Ach, wie weet is je moeder er dan al aan gewend en gaat ze ze zelfs leuk vinden. Is bij mijn moeder ook zo gegaan
yep, worden spierwit, husky kun je vergelijken met schimmel bij paarden, worden gekleurd geboren en worden dan uiteindelijk wit. zorgen dat je moeder ze nu veel ziet, dan komt dat wel goed voordat ze wit zijn hihi. mijn moeder is panisch van muizen en ratten, maar de ratjes die ik fokte, die vond ze wel leuk, ik kon zelfs met een rat op mijn schouder, naast haar op de bank zitten
Pfff hahahah, en ik zei nog zo tegen die vrouw van wie ik ze kreeg: ik wil géén witte ratten! En wat kies ik uit Had overgens de keuze uit 2 zwarte of deze en dan kies ik deze *zucht Maar ben zelf helemaal verliefd op ze geworden, denk dat ik ze zelfs leuker vindt dan een kat
Ik ga nu ff naar de DA met ze, even kijken wat er allemaal loos is en wat er aan gedaan kan worden want ze hebben zo'n slechte start gehad, ze verdienen nu beter! Tot vanmiddag!
PS: zijn er meer mensen met buikgriep? Zit nu al 3 dagen thuis heel dicht in de buurt van de wc Hoop dat ik bij de DA ook een wc heb anders wordt het een zooitje *proest
ja ik heb het al meer gehoord om me heen. Zelf tot nog toe nog geen buikgriep of mexicaanse griep ofzo, maar tja, wat niet is kan nog komen he.lol succes met de 2 muppets