Royen schreef:Heb net 2 dumbo rittens besteld!Ga zaterdag kijken, ben helemaal blij na een lange zoektocht!
Hé wat leuk! een gangenpaarden én ratten fan
Ik heb toevallig net 2 siamese rittens gekregen

Ze willen alleen nooit leuk op de foto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze gaan er vanzelf van houden
te erg! Maar mijn vriend heeft gezegd dat als de ratjes komen te overlijden (ze kunnen volgens sommige best oud worden ---> 4jaar) dat er dan een katje komt
Maar misschien neem ik dan nog een keertje ratten, ze zijn zo leuk! Gister voor het eerst mijn moeder ingelicht, die sprong op en gilde: ze komen niet bij mij in de buurt! Ieks!
Dus neem ze wel even mee langs mijn moeder dan kan ze zien hoe leuk ze zijn
, dat zuou ik nu niet meer zo snel doen.)
woestijnratjes
super lief 
lekker reizen in de baas zn tijd 
Maar dan komen we (ik in elk geval) wat eerder om ook nog ff naar de cursus zelf te kijken als dat mag
Vind ik wel interessant 
ppfff lange dag zo..neem lekker boekje mee in de bus hahaha komt goed... 
Kunnen die ook tölten dan? Ik heb nog nooit een berber gezien maar het zijn mooie paarden! Ze had deze helemaal uit marokko laten overvliegen want daar had ze hem als 2 jarige gekocht. Het heeft haar 5 maanden geduurt voordat hij in NL was

Ik ging gelijk zitten googelen voor de foto's en meer informatie en dit las ik over berber als een rijdier. Zie onderstaande link.
Het klinkt wel super! Ik heb barokke paarden altijd geweldig gevonden.
Mooie dieren idd!
Gelukkig maar dat ze opnieuw geteld hebben en de wereld pas in 2212 vergaat! jeej hahaha grapje

Ze gaan ienie en mini heten, maar dat kan nog veranderen als ik ze zie ---> *plop, andere namen
Ik moet meer dan 100km rijden 
En een tunnel gemaakt en een slaapzak gemaakt, allemaal van fleece dus lekker zacht (fleecetrui bij de zeeman verknipt
)
Maar wel rond half 6 na mijn werk. Kan je dan? Lijkt me gezellig
Komt goed