Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik denk niet dat ze veel niet jonge ruinen hebben, dat werkt niet in de fok
maar je kunt gaan kijken ja
ik vind het daar heel leuk
Volgens mij zit je nu naast me
Tifa schreef:@ jultje, haha ja, ik ken jouw welVolgens mij zit je nu naast me
![]()
....ga eens foto´s van de verkooppaardjes maken voor Gaska en mij
. Misschien moet ik de eigenaar maar eens opsporen. Dit is wel erg penny natuurlijk
Heel misschien wel een nieuw (verzorg) paard
Als we foto's moeten maken van alle verkooppaardjes, zijn we wel even bezig
Tifa schreef:@ Imaudy en Gaska, wat voor een zoeken jullie dan? Noem eens de belangrijkste dingenAls we foto's moeten maken van alle verkooppaardjes, zijn we wel even bezig
), 100% verkeersmak, ong. 10jaar vind ik wel een mooie leeftijd, moet papier hebben(hebben ze vast bijna of allemaal wel), trailermak, liefst geen exceem, merrie of ruin maakt niet zoveel uit.
Tifa schreef:@ Imaudy en Gaska, wat voor een zoeken jullie dan? Noem eens de belangrijkste dingenAls we foto's moeten maken van alle verkooppaardjes, zijn we wel even bezig
. Niet zo´n mieperige merrie die iedere dag anders is of schrikkerig, drammerig of erg fel is. Gewoon een leuk rustig ijsje die alles wel leuk vind.
. Framtid, Raisa en Flugsvin kon ik op een kleine foto op zijn website vinden. Ze zien er zeker goed uit!
Tifa schreef:@ Imaudy, met de ponykampen rijd je (bijna) altijd buiten, vaak wel met een hele grote groep. En soms in de les ook wel
Soms lijken ze neit leuk op een manege, maar als je ze eenmaal hebt en ze kennen je, en zijn dan gewend aan 1 iemand die ze verzorgt kunnen het hele andere paarden zijn
jonur schreef:De paarden kunnen ook prima alleen of in een klein groepje buiten rijden. Js leert veel van de paarden eerst alleen buiten rijden.
. Iemand hier zei dat ze wel rustig was? Vertellen jullie eens wat meer over haar? Ze loopt regelmatig lesjes en buitenritten mee?
Tolt én draf gaat makkelijk. Ze is niet erg groot, en ook leuk en rustig op buitenritten. Het is wel een nieuwschierig paardje
Tifa schreef:@ Imaudy, een meisje bij mij in de les rijd wel vaak op haar. Ze is rustig ja, best zacht in de mond, en je hoeft haar ook niet de hele tijd vooruit te drijvenTolt én draf gaat makkelijk. Ze is niet erg groot, en ook leuk en rustig op buitenritten. Het is wel een nieuwschierig paardje
.
Ze heeft volgens mij ook een witte kol en op sommige stukjes is ze wat donkerbruin
Tifa schreef:Ho ging ff verkeerd![]()
![]()
@ Imaudy, nou ja, ze heeft dus een witte kol en is op sommige stukjes donkerbruin