Gelukkig is ze helemaal goedgekeurd nu dus 2 weken aftellen.
Wachtff
Geplaatst: 06-11-09 13:14
@Crazycat: Wat een leuke kittens heb je op je website staan! Ik wil ook zo graag een kat maar vriendlief krijg ik niet zo ver Zijn wel ontzettend mooie katers... ben verliefd
2 weken duurt lang hoor, als je aan het aftellen bent
Al een stukkie beter, gister stond ze vanwege regen de hele dag binnen dus maar even haar benen laten strekken, dat ging wel goed. Ik hoorde geen geroggel meer en er kwam op dat moment ook geen slijm uit haar neus (neus was redelijk droog). Toen even laten rennen om te kijken of het daardoor los kwam te zitten. Dat was ook zo, ze begon na het draven (4 rondjes) weer te roggelen en er kwam een beetje slijm uit haar neus. Maar niet zo ernstig meer als eerst.
Ook had ze gewoon adem en was niet meer naar lucht aan het happen (thanks to the tijm! Lekker uitgestapt en ik zie het vanavond wel
Ik geef haar nu al een paar dagen knoflook en verse tijm. Dat eet ze wel op en dat gaat prima. Verbeterd sneller dan de andere paarden (deze zijn nog snotverkouden) en ze eet netjes alles op. Als ze dit niet meer wilt eten heeft ze het niet meer nodig en laat ik het weer weg. Tenzij ze het ziet als snoepjes natuurlijk
Dus al met al, gaat een stukkie beter maar nog even te gaan
CrazyCat
Geplaatst: 06-11-09 19:28
Thanks het zijn scheetige kittens weer elke dag genieten. Veel mannen zijn zo om als ze abessijnen hebben ontmoet hoor. Neem hem gerust een keertje mee, alleen zijn alle kittens uit de huidig nestjes al besproken.
fijn dat het beter gaat met royen. Mijn ruintje is heel ziek geweest toen hij een half jaar oud was, bleef hoesten enzo, heel vaak de dierenarts erbij en na weken dokteren, moest ik hem dag en nacht buiten gaan zetten, vooral niet naar binnen doen. we hadden daar toen wel binnen stallen, dus ze konden met hun hoofd niet naar buiten. Maar vol continue buitenlucht was toen het beste voor hem. Het was toen winter, volgens mij geen regentijd zoals we nu hebben.
Ja hinniken naar schapen en ze hinniken niet terug Vond ze wel jammer haha Maar ze worden echt snel groot. Helemaal als ik het van mensen hoor die haar niet dagelijks zien. Ik zelf merk het dan weer iets minder doordat je "meegroeit"
Kaplaars
Geplaatst: 08-11-09 17:45
Ja je ziet het zelf niet inderdaad. Ik reed laatst lang lily's oude opfokstal en toen kon ik me wel voor de geest halen hoe klein ze nog eigenlijk was. Maar normaal denk je daar niet over na. Ga je vaak met Diertje wandelen?
Zamora
Geplaatst: 08-11-09 18:28
ff snel op Sam gestapt en Appie moest zich ermee bemoeien
pas maar op dat je niet struikelt. Leuke foto, lizet, gaaf hoor, en ja ze groeien snel je groeit idd zelf mee, maar je merkt het vaak aan reacties van andere. leuk toch, dat ze zo groeit, zou wat zijn als ze krompt haha.
sensation ken ik niet. De Startrekk lijkt mij wel wat, de shorty western maar voor je een compleet zadel bij elkaar hebt ben je wel ff wat centjes lichter en dan moet het je nog bevalllen. Kan er geen 2e hands ofzo van vinden. Het is niet dat ik er geen geld voor neer wil leggen mja het moet wel goed zijn
Ik zal voor beide eens kijken! Ik ga morgen met een vriendin naar een western winkel, ff hoofdstel e.d. kopen(had er een gekocht maar is te groot ) en bij hun ff vragen voor zadels
Ik heb één keer een startrekk geprobeerd en was helemaal niet blij.Ik voelde me helemaal 'opgesloten' en vooral voor tölten helemaal niet prettig.De western is misschien beter(?)