Ik wil dat m`n bak is gefikst ik wil zo graag met Sam western lessen gaan volgen
Lessen aan huis bedoel je? Van wie (niet nieuwsgierig hoor ) Ik ga binnenkort met Moon naar Wendy van Osch, waar ik ook met Skeeta les. Eerst de basis (her)bevestigen en knopjes erop maken. Hopelijk gaat het daarna ook makkelijker met de gangen.
in canada hadden ze ook big horn zadels als ik het me goed herinner. Dat was zo ongeveer het enige zadel wat me niet pijn deed, maar goed, ik had me op dag 1 doorgereden op een kl*... wintec zadeltje, dus zo ongeveer alles zat niet zo geweldig, maar die big horn zadels, waren prettige zadels. Lichtgewicht en prettig voor de ruiter.
waar heb je die vandaan en wat is de lengte van het zadel?? Precies wat ik zoek Echt mooi zadel!! Al uitgeprobeerd??
@mariska: Ed Gosen liefst weer Maar moet ik wel vervoer hebben, wil volgende maand ofzo mijn E eindelijk eens gaan halen. Dus hopelijk wordt het dan makkelijker...
@ frida, hij is echt vrij groot, maar ik heb paardenmaat. Misschien kan je hem in ponymaat op sam doen ofzo? Ik mail je wel ff die gegevens van die mensen!