@ Leonie: Onder welke naam valt het rassen gebeuren in het programma van paard en koets? Ik zit te kijken, maar kan het niet terug vinden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet soms even snel klikken doordat ik op mijn werk zit

Hij is sinds zondag terug thuis (uit ziekenhuis) maar kan met moeite rondlopen, dus ik wacht af hoe dat evolueert.
succes en sterkte!
collega is nog ziek en morgen sta ik ook alleen maar donderdag ben ik vrij
Heb 2 weken geen school, op woensdag, en van m`n collegaatje mag ik dan lekker dagje vrij nemen 
Citaat:tis wat he die blondines
Citaat:Wanneer ben jij er met Lily Kaplaars?
Wat is je echte naam eigenlijk?
Mijn ouders waren creatief:P Oke nee sorry. Ik heet RosalieCitaat:oh maar ik vind een breezertje best wel lekker hoor.
Citaat:ik hoop zo dat ik er geraak hé, op dat equidinges.
Echt leuk
Zal ze zo ff plaatsen hihi hij vond Janou helemaal geweldig... je bent niet de enige Jokari die Janou eruit haalt tussen al die aparte peerden
Ziet er hartstikke mooi uit. Dier is er al ingeweest, samen met een kip 

Weet niet of de rest dat ook zo intereseert haha.
Moet nog veel leren

Maar ja, had niet verwacht dat husbie nog zo slecht zo worden. Nu ja, als het een beetje meezit, is het hierna voor een hele tijd in orde en kan ik iedereen gaan pesten. 
snap er nix van maar wel aardig
Heb gewoon netjes mijn mond gehouden en wacht het wel af
(ben ook zo'n engeltje
) Ik ben nog steeds op zoek naar een baan en het leek mij erg leuk om op schiphol te werken, op de administratie of degelijke voor het vervoer van paarden. Dus toch een beetje paarden en toch mijn richting...vandaar dat ik naar de naam van het bedrijf vroeg