Hoe gaat ie nu met strassa? Op dat lange zandpad! Da's cool ja! dat deden wij ook met het laatste ponykamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoe gaat ie nu met strassa?
Tifa schreef:Heej laura jij ook op bokt!Hoe gaat ie nu met strassa?
Tölt wordt ook steeds beter.. Ze is iets minder temperamentvol dan in het begin, dat is wel fijn, kunnen we beter trainen op de gangen 
Seifur, cool! Rijd je vaak buiten?
hebben geen bak tot onze beschikking.. Het paard van mijn vader (Tróstan, tevens zoon van Strássa) gaat in de meivakantie naar de besmanhoeve, dan wordt hij ingereden. Dan zul je hem ws ook wel zien
Alleen doet die van ons dan vaak heel druk
( wel leuk
) Tifa schreef:Er zijn nu al heel veel paarden verkocht. Volgens mij wil jansander er nog lang niet meer mee stoppen. De reden dat ze stoppen, is dat het te weinig opbrengt.
imaudy schreef:Tifa schreef:Er zijn nu al heel veel paarden verkocht. Volgens mij wil jansander er nog lang niet meer mee stoppen. De reden dat ze stoppen, is dat het te weinig opbrengt.
Weet jij of ze nog een braaf rustig ruintje te koop hebben? Tot een jaar of 10, liefst met leuk kleurtje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke ijslander, maar dat wil nog niet lukken.
Ik heb vroeger ook eens een lange rit bij de besmanninckhove gemaakt, ze zaten toen nog in Ommen. Het was echt berekoud
Tifa schreef:@ Gaska, volgens mij staan ze bijna llemaal te koop. Ook Surtur! Leuk, nog een ruintje erbij!
Tifa schreef:@ Gaska, volgens mij staan ze bijna llemaal te koop. Ook Surtur! Leuk, nog een ruintje erbij!
Hmm dan moet ik daar toch maar eens kijken denk ik.
gaska schreef:Tifa schreef:@ Gaska, volgens mij staan ze bijna llemaal te koop. Ook Surtur! Leuk, nog een ruintje erbij!
Ja dat dacht ik dus ook![]()
Dus dan zal er vast wel een makkelijk paardje tussen zitten want ze hebben zoveel
imaudy schreef:Het valt idd helemaal niet mee om een leuke ijslander te vinden he? Ik ben ook al een tijdje op zoek.
Ben je er al bij veel geweest om te kijken?
En tsja bij mij maakt het niet zoveel uit of het een merrie of ruin is en de kleur ook niet want dan blijf ik zoeken! Maar ja een leuk kleurtje zou wel mooi zijn... En idd zilverappel is heel mooi!
gaska schreef:imaudy schreef:Het valt idd helemaal niet mee om een leuke ijslander te vinden he? Ik ben ook al een tijdje op zoek.
Ben je er al bij veel geweest om te kijken?
Nee idd... Ben nu bij 2 wezen kijken maar daar zitten nog wat minpuntjes aan dus kijk toch liever even verder!
We gaan wars bij de Bes kijken dus misschien zit daar een leuke tussen die ook niet al TE duur isEn tsja bij mij maakt het niet zoveel uit of het een merrie of ruin is en de kleur ook niet want dan blijf ik zoeken! Maar ja een leuk kleurtje zou wel mooi zijn... En idd zilverappel is heel mooi!
Volgens mij hebben ze geen zilverappel ruintje, maar dat weet ik niet zeker
Ik weet er wel 2 uit m'n hoofd ( ruintjes ) fafnir, een beetje donkere wildkleur, en tivar, en vos, met kolletje en een witte neus
( natuurlijk hebben ze er nog veel meer
)
maar zijn superleuke paardjes daar!
Tifa schreef:Haha allemaal zilverappelsVolgens mij hebben ze geen zilverappel ruintje, maar dat weet ik niet zeker
Ik weet er wel 2 uit m'n hoofd ( ruintjes ) fafnir, een beetje donkere wildkleur, en tivar, en vos, met kolletje en een witte neus
( natuurlijk hebben ze er nog veel meer
)
. Ik zat even te zoeken maar fafnir en Tivar zijn nog maar 4 jaar? Ik zoek eentje die al een tijd onder het zadel is en dan ook nog braaf is
Is nog wel jong ja... Hoe oud is strassa eigenlijk?
Merrie's wel hoor!
weet jij of Thor (torretje) al ingereden is? Tifa schreef:@ Lauramc, die tivar reed vorige keer mee bij ons in de lesIs nog wel jong ja... Hoe oud is strassa eigenlijk?
Volgens mij hebben ze geen oude ruinenMerrie's wel hoor!

Heleboel zijn wel drachtig
Weetje, olina en rapherta zijn ook verkocht, naar n meisje dat eerst bij ons in de les reed, Noor. Ze zijn naar drachten gegaan volgens mij
imaudy schreef:Tifa schreef:@ Gaska, volgens mij staan ze bijna llemaal te koop. Ook Surtur! Leuk, nog een ruintje erbij!Hmm dan moet ik daar toch maar eens kijken denk ik.
Tifa, heb jij ook foto´s van een aantal ruintjes die te koop staan?
Ze hebben zeker geen brave zilverappel te koop? Dat zou echt te mooi zijn
.