Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:Dank voor de reacties mensen.Zal tegen de heren zeggen dat ze goed "in de markt" liggen
Myrkvi schreef:Myrkvi ..
Naam; Myrkvi van Rinnegom
leeftijd; 12 jaar
geslacht; ruin
vader;Hjorter van op dn Dries.
moeder;Birna.
Schofthoogte; ongeveer 1,40.
hij heeft papieren![]()
en geen eczeem.
hij wil graag lopen,het is een vijfganger, en is ook als vijfganger gereden, hij kan zuiver tolten, en heeft een goede draf en galop.
Zo rond de 4000 euries(Maar uiteraard kan de prijs wijzigen als je zo'n paardje in het echt ziet,een paard zien bewegen is ook heel belangrijk....maar klinkt als een lekker paardje hoor
.Trots op zijn
)
Groetjes,Tinky
Tinky12 schreef:En dan nu Beer...
Naam: Pipar (Beer)
Leeftijd: 12 jaar
Geslacht: ruin
schofthoogte: 1.33m
Vader: Hilmir frá Skjódu
Moeder: Prydi frá Altingi
maras schreef:Ja inderdaad het is een bruine ruin, ken je hem???
Wolf....leuk. Stoere naam maar het is niet echt een stoer paard.
Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
Myrkvi schreef:jammer genoeg is hij vandaag verkocht
ik had geen tijd meer om hem te rijden omdat ik nu een ander ''gewoon paard '' heb, en omdat hij altijd graag iets wil doen, is het beter voor hem als die naar iemand gaat die hem zoveel mogelijk probeert te rijden..
EricPrast schreef:Hé, wat gaaf, Tinky! Dan is mijn Röskva'tje Pipar's oma! Ik heb nog wel ergens veulenfoto's van Prýði, alleen niet digitaal natuurlijk.
Tinky12 schreef:Myrkvi schreef:jammer genoeg is hij vandaag verkocht
ik had geen tijd meer om hem te rijden omdat ik nu een ander ''gewoon paard '' heb, en omdat hij altijd graag iets wil doen, is het beter voor hem als die naar iemand gaat die hem zoveel mogelijk probeert te rijden..