Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jorik schreef:hmm ijslanders ja. de eerste keer dat ik op een ijlander reed was toen ik 12 was, was viavia op ponykamp beland op de besmaninck hoeve, toen nog in omme. vond ze klein, en vond die tolt maar vreemd. tot ik op disa mocht, mijn eerste ijlsander. was gelijk verkocht, zn lief paard. na al die jaren nog steeds ijlandergek, en ga er eindelijk 1 kopen dit najaar.
jorik schreef:tot ik op disa mocht, mijn eerste ijlsander. was gelijk verkocht, zn lief paard. na al die jaren nog steeds ijlandergek, en ga er eindelijk 1 kopen dit najaar.
.
tijdje niet op bokt geweest
internet deed het niet sow geweldig! Maaruh.. ik lees even weer een beetje bij
evie20 schreef:Ik ben daar 5 keer op ponykamp geweest. Al die keren in de zomervakantie. Heb de eerste keer op Stripa gereden en de andere keren op Gloria.

glodis schreef:evie20 schreef:Ik ben daar 5 keer op ponykamp geweest. Al die keren in de zomervakantie. Heb de eerste keer op Stripa gereden en de andere keren op Gloria.
Wat toevallig ik ben daar ook 5 keer op pony kamp geweest. Heb alleen op heel veel verschillende gereden. Je vond die Gloria dan zeker wel leuk
Wij hebben er ook 3
Tifa schreef:Ijslanders! Ik ben er ook gek op!Wij hebben er ook 3

) ga jij op hem rijden, zeg het dan nog mar een keer 

brynja schreef:IJslanders blijven leuk! De extra gangen, temperament. looplust en hun winterhaar. Wat wil je nog meer?
) icehorses schreef:Mn vriendin denkt dat ze netals Fjorden een beetje lomp zijn als je snapt wat ik bedoel...
Ik zei: Wacht maar jij, als ik Kveld krijg (ik krijg misschien eigen IJslander, zie profiel) ga jij op hem rijden, zeg het dan nog mar een keer
Ik was helemaal gek van IJslanders toen ik een keer had getölt
En ze zien er soms zo ruig uit, gewoon vet stoere paardjes![]()