Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
connie64 schreef:nog even voor de duidelijkheid gloa er is maar 1 importeur in nederland!Hij is echt de enige die criollos naar nederland haalt.Hij doet dit overigens al jaren en weet waar hij over praat.
Refagreni schreef:IJslanders: Veulens tussen 1000 en 20.000 euro, volwassen dieren tussen 2500 en 750.000.
Een ijslanderveulen fok je echt niet voor 1000 euro evenmin ben je niet uit de kosten bij een rijdier onder de 4000 euro. De markt die bepaald.
Hopelijk groeit het aantal exotische gangenpaarden de komende jaren zodat we ook die naar waarde kunnen gaan betalen en niet naar kostprijs.
connie64 schreef:sallandval,puur uit nieuwsgierigheid,welk dorp is dat en wat doet hij met de geiimporteerde criollos?
joyfordogs schreef:jokari schreef:Volledig mee eens. Zo'n smalle genenpoel is niet mijn ding. Geloof ook nooit dat dat gezond kan zijn, op de lange termijn.
heeft voor mij niet eens met geloven te maken. het is gewoon wetenschap.
pech kun je altijd krijgen. maar in sommige gevallen is het wachten op problemen.
jodi schreef:Ik ben ook echt niet tegen het openhouden van een studbook,maar wat de rocky betreft,hebben ze in Amerika natuurlijk enorme hoeveelheden 'rocky-achtigen' ter beschikking,die gewoon nooit geregistreerd zijn.Dat is in Europa niet het geval en er is gekruisd met van alles en nog wat....,wat dus geen verbetering in het ras oplevert.