Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ganti schreef:Ánaegja is ook een Hottur. Nu 6, en wildkleur vos bont (ofzoiets) Vosbont, met een aalstreep, en zwarte manen.
Gelbrich schreef:Odinn komt toch uit Eelde?? Daar vliegt heeeel groot verkeer. Waarschijnlijk is hij daar door niet erg onder de indruk van veel dingen. Leuk paard is het, lijkt qua hoofd sprekend op zijn moeder Gjóla frá Friðarstöðum. Vorig jaar heb je hem toch gekocht??
Ganti schreef:kijk hier maar even: http://z14.invisionfree.com/IJslanders/ ... =5265&st=0
het is dat bontje haha! je ziet dr aalstreepje niet echt goed, maar hij zit er wel
Gelbrich schreef:Nee ik heb een Fries. Mijn vriendin heeft een IJslander, deze is maar 1.34 (20 jaar) vandaar dat ze nu een groter wilde rond de 1.40. Heeft Odinn ook een nakomeling of niet?? Louke verteld ons toen dat ze graag een nakomeling van Odinn wilde. Voor hij weg zou gaan zou hij een van haar merrie's dekken. Weet alleen niet of dat ook is gebeurd.
Gelbrich schreef:Dus geen merrie van Louke??
Sim0ne schreef:Er zijn maar een paar beschrijvingen van hengsten op die blog, en degenen die jij meldt staan er helaas niet bij.. Ik zou het ook heel fijn vinden als er van meer hengsten zoveel info te vinden was, maar helaas, iemand moet het eerst maken, en die blog is al een hele tijd niet actief meer...
Toad schreef:[va, dit is echt te erg! Bijna alles klopt met Odinn!
Het enige wat ik niet herken in Odinn is grove bouw.. hij is echt niet grof. Wel heeft hij een sprekend hoofd met zelfs een klein beetje dish.
Het dikgedrukte klopt heel erg met Odinn.