Tolten in de bak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Re: Tolten in de bak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 17:44

Haha nee, ik houd de topics in gangenpaarden altijd bij vind ik wel leuk om te lezen Clown
Bedoel je gewoon houtsnippers?? Daar heb ik ook wel eens op gereden maar vind het niet
fijn rijden..

Leuk dat jullie er nog een paard bij gaan kopen Cool

Gaefa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 17:50

Heuj, Haha oke, maakt niet uit hoor..Knipoog:p lol,

en, ja volgens mij houtsnippers ja;) het was ook niet fijn om te rijden het had net gereden dus het was heel zwaar..

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:17

kwestie van oefening zeker ?
heb in mijn hele leven (waw Haha! ) nog maar 1 Ijsje uitgetest, maar die dame vlóóg in tölt door de bocht (jaja in de piste). Haha! Cirkeltjes, slangevoltes... no problemo Lachen

Dus ik denk dat als je het eerst aan een rustig tempo oefent, je na verloop van tijd ook in een hoger tempo door de bochten kan.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 21:09

Op het moment gaat het tolten in de bak super en ik heb het geluk dat onze bak niet zo zwaar is. Maar toch is tolten op een lang stuk lekker buiten fijner hoor. Knipoog

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:57

IceEva schreef:
Op het moment gaat het tolten in de bak super en ik heb het geluk dat onze bak niet zo zwaar is. Maar toch is tolten op een lang stuk lekker buiten fijner hoor. Knipoog

En buiten kan je ook bochtjes tölten, toch? Lachen Als je bak te zwaar zou zijn zou je dus ook nog buiten een mooi stukje op kunnen zoeken of slingerpaadjes opzoeken...

Ik doe ook weleens wat wijken in tölt en stelling vragen enzo, dan hoef je nieteens veel bochten te hebben en toch wat soepelheid verkrijgen in tölt. Lachen

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 17:51

Ja inderdaad Iris, je moet toch ook de bocht door op het pad. Knipoog
Klopt dat had ik met Yvette ook een beetje geoefend.