Wie heeft ervaring met een Mangalarga Marchador?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyfordogs

Re: Wie heeft ervaring met een Mangalarga Marchador?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:05

helmi weet wel adressen in duitsland.
Ik weet alleen het adres waar Delicia vandaan komt, hij had toen een valkruin, ingereden, te koop, verder diverse leuke paarden maar die niets kennen, oa een palomino merrie.

Gewoon Helmi bellen, daar word je een stuk wijzer van, ow en het paardje van Cora schijnt een knappe vent te zijn (van horen zeggen, ik wil hem binnenkort bewonderen).

xkimberlyxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 19:32

Mijn bijrijdpaard is een Mangalarga Marchador van 6 jaar oud. Een ruin.
Ik vind het hele fijne paarden om mee te werken.
Ze schrikken niet zo snel, en als ze dit wel doen, zijn ze gemakkelijk weer koel in hun hoofd te krijgen.

Ze hebben veel energie en zijn niet kapot te krijgen. Lange stukken lopen vinden ze erg fijn en het zijn ook nog eens slimme paarden!
Ze zitten lekker, vooral met die gekke gangen die ze hebben en zijn zachtaardig van karakter.
Heel nieuwsgierig is mijn bijrijdpaard ook! Maar dit kan ook aan hem liggen.

Ik werd al gewaarschuwd door de eigenaresse, dat als ik eenmaal op hem had gereden, ik geen ander paard meer wilde, en ze had helemaal gelijk!
Ik ben echt verkocht!

Hoop dat je hier wat aan hebt!

joyfordogs

Re: Wie heeft ervaring met een Mangalarga Marchador?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 07:42

klopt, ze werken erg verslavend.
Inmiddels hebben wij ook een aardige kudde lopen en ben ik heel veel wijzer op MM gebied.
Ik heb echt mijn ras gevonden in de MM.
We rijden demo's, soms geven een clinic. Ik heb stage gelopen op een stal met MM waar ze dresuurmatig met ze rijden. In brazilie op veel harassen geweest. Kortom, helemaal leuk!
Deze maand zelfs bij de grote opening op het CHIO, mee gereden in Aken!!