Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Glossi schreef:dribble33 schreef:
Ik heb sinds kort een Kruising Sönstige Tölter. Vader is een Paso Peruano en moeder een DTR.
Mag ik vragen wat een Sonstige Tolter is
En een DTR??
dribble33 schreef:Glossi schreef:dribble33 schreef:
Ik heb sinds kort een Kruising Sönstige Tölter. Vader is een Paso Peruano en moeder een DTR.
Mag ik vragen wat een Sonstige Tolter is
En een DTR??
Sonstige tolter is de naam die ze aan deze kruising geven( Staat als naam op haar papieren) Een DTR is een Duits paard maar ik weet zelf ook niet wat het is. Ik heb al gezocht op het internet maar kan het niet vinden.
Hieronder een foto van haar.
http://images.dhd24.com/5920606.jpg
mystery1980 schreef:iemand die toevallig weet of je ergens op gangenpaarden kunt rijden zonder dat je er zelf een hebt? En dan bedoel ik even niet de ijslanders, want daar weet ik al een manege voor.
_elske_ schreef:melaniepk schreef:ik heb een draver....die kan telgangen en tolten !!!!
dat is stoer! wist je dat al toen je hem kocht? want meestal kunnen dravers dat toch niet? super leuwk
dribble33 schreef:Sonstige tolter is de naam die ze aan deze kruising geven( Staat als naam op haar papieren) Een DTR is een Duits paard maar ik weet zelf ook niet wat het is. Ik heb al gezocht op het internet maar kan het niet vinden.
Zamora schreef:Ik heb een Singlefooter jaarling merrie en een 3 jarig Peruaanse Paso merrie*foto`s in profiel*