Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en Eline sliep met ons in de caravan.. Maar die liep daar geloof ik stage, dus die was niet echt begleiding.. En later op de week kwam Tom.. Hij is echt bestwel heel erg ehm.. Eng..
(heb nog trauma's van de bonte avond
)
) was naar Canada. En wij sliepen met een stel in het omahuus. En Tom naast ons, met een tent. We hadden altijd de ramen open, dus hij kon zo horen wat we zeiden. Dus wij hadden het over hem een keer, riep hij: Vinden jullie dat? en dat soort dingen.
)
)
. Dus wij werden 's nachts uit ons bed gehaalt, moesten mobieltjes meenemen met lampen en zweepen, en moesten helpen in de wei. Gerrit op z'n pantoffels, wij in onze piama. Uit eindelijk, toen alle paarden weer in de zandbak stonden, moest tom OP Z'N SOKKEN door die hele diepe plas, om de draad dicht te doen, want hij had hem open gelaten. Die dagen erna hebben we hem zo uitgelachen, eigenlijk wel zielig, maar wel grappig
Jammer dat je niet mocht galloperen, da's juist zo leuk!
Gingen jullie daar ook? Had ik ook een keer met een andere buitenrit daar, ging ik op Framtid, en die was ook drachtig, dus mocht niet te veel met m'n benen eraan. Maar hij wou haast niet vooruit, dat vond ik echt zielig...
Gingen jullie ook naar dat meer?
Ze was eerst van mij alleen ben verhuisd en nu staat ze bij tifa.
Ik kan die foto's alleen niet meer vinden
?
Eerst een knopje, dacht dat er gewoon wat vies ofzo op z'n oor zat. Maar nu een ringetje! Dus het bleek echt te zijn
Tifa schreef:@ Peetje, oke. Ik heb ook nog wel foto's. Maar toen reed ik NOG ECHT HELEMAAL NIET GOED! Nu gaat 't gelukkig al stukke beterIk kan die foto's alleen niet meer vinden
Nou, ik kreeg dus een bakje val over mn hoofd met de bonte avond -______-' van hem.. Vond ik iets minder, aangezien ik net had gedouched enzo.. Maar zijn grap was dus dat Claudia en Eline (gelofik) elkaar geblindoekt vla moesten voeren maar hij had er peper en zout in gedaan enzo.. En na een tijdje begon hij met vla naar hun te gooien, dus wij allemaal die vla naar hem gooien... Maar ik was dus het leuke mikpunt, kreeg het hele bakje dus over me heen..