Kent/heeft er iemand een ijslander van de besmanninck hoeve?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:30

Ik ben er een x een dagje geweest, we kregen dan eerst tolt les en daarna gingen we 3u naar buiten!!
Ik vind het heel cool en heb op Hraftina (of zoiets) gereden!!

afkur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:15

haai/..... ik heb er denk ik 2 jaar les gehad voordat ik mijn eigen ijsco kreeg.... ik wil binnenkort eigenlijk wel weer heel graag gaan lessen daar....

afkur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:17

@ faxa.... ik heb ook een hele tijd op tip gereden.... ik was helemaal verliefd op hem toen ik he mzag... hij is nu verkocht (weet niet of je het al weet:P) hij staat nu vlak bij mij in de buurt:P

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 19:02

@ Tifa: Ehm nou Claudia en nog 1 (weet niet meer hoe ze heette ) en Eline sliep met ons in de caravan.. Maar die liep daar geloof ik stage, dus die was niet echt begleiding.. En later op de week kwam Tom.. Hij is echt bestwel heel erg ehm.. Eng.. (heb nog trauma's van de bonte avond )

Les_Fjal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 00:34

Whahahaha...Tom..! Leeft hij nog dan

jorik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:01

god ik zou echt niet meer weten wie er bij mij leiding was! ia al zo lang geleden. ik had een groetje van in de 20, met blond krullend haar en een bril, en een vrouw van in de 30 met bruin lang haar. namen liggen op het puntje van mn tong.....

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:10

Ik heb er geen week of weekend gezeten, ik ging 1 dag maar dat was best te doen!!
Was erg gezellig want wij waren er alleen met ons eigen groepje!!

Tifa

Re: Kent/heeft er iemand een ijslander van de besmanninck ho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:33

Hahaha, ja tom. Die was er bij ons ook! Wij hadden claudia en een vriendin van haar, kim ofzo. Het is een lang verhaal over tom, maar lollig

Zijn vader ( van tom ) was naar Canada. En wij sliepen met een stel in het omahuus. En Tom naast ons, met een tent. We hadden altijd de ramen open, dus hij kon zo horen wat we zeiden. Dus wij hadden het over hem een keer, riep hij: Vinden jullie dat? en dat soort dingen.
Maar toen kwam zijn vader terug uit Canada ( volgens mij Canada ) en had hij een soot knuffel achtig ding, als koe gekregen. Dat maakte heel erg lawaai als je erop drukte, maar hij gebruikte hem als knuffel. Als gevolg dat wij de nachten erna niet konden slapen, omdat hij zo nodig op die koe moest gaan liggen

Maar oké, ik ben er 1 keer op ponykamp geweest, en heb er les. Met ponykamp reed ik op raphtina, die zwarte

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:35

Jorik @ had dat meisje met dat bruine een beetje krullen?

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:38

@ Tifa: Ik denk dan dat wij op dezelfde hebben gereden, maar toen we naar het bos gingen mocht ik niet galopperen want ze drachtig en bijna uitgerekend.

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:40

Oja, ik bedacht me ineens, ( sorry voor zoveel berichten achter elkaar )

Ook over tom,

Hij kwam binnen, bij de binnenbak, en had z'n laarzen half aan ( Zodat het water er gewoon in kon lopen) en zei die: die verekte laarzen, me voeten worden nat als ik zo door een plas loop.
Ik hoor het hem nog zeggen

En ook, ( weer over tom )

Hij had de draad neit goed dicht gedaan, en waren alle paarden naar het weiland gegaan. Maar op de plek bij de draad was een hele diepe plas, waar als je gewoon liep je tot boven je knien in de modder kwam . Dus wij werden 's nachts uit ons bed gehaalt, moesten mobieltjes meenemen met lampen en zweepen, en moesten helpen in de wei. Gerrit op z'n pantoffels, wij in onze piama. Uit eindelijk, toen alle paarden weer in de zandbak stonden, moest tom OP Z'N SOKKEN door die hele diepe plas, om de draad dicht te doen, want hij had hem open gelaten. Die dagen erna hebben we hem zo uitgelachen, eigenlijk wel zielig, maar wel grappig

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:41

@ Peetje, kan wel. Bij mij liep ze de hele tijd langs de plassen in galop, maar opeens sprong ze, en lag ik weer in haar nek Jammer dat je niet mocht galloperen, da's juist zo leuk!

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:43

Ja idd, ik moest samen met een ander meisje in de tolt vooruit en hun kwamen later in vette rengalop!!

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:53

@ Peetje, over dat hele lange zandpad galloperen, is cool! Gingen jullie daar ook? Had ik ook een keer met een andere buitenrit daar, ging ik op Framtid, en die was ook drachtig, dus mocht niet te veel met m'n benen eraan. Maar hij wou haast niet vooruit, dat vond ik echt zielig...

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:57

Ja wij gingen ook over dat zandpad!! dat was cool ook al was het in Tolt!!

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:00

@ Peetje, ja wij ook! Raphtina sprong toen ineens over een plas, dus lag ik in die nek Gingen jullie ook naar dat meer?

Thyzka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:04

Ik heb les gehad op de besmannick hoeve:) ben ook op ponykamp geweest. die Tom is egt raar... Ik heb daar leren rijden op Donna en frigg. Wat leuk dat jij (isabel) thyzka kent jorik
Thyz is echt een schatje Ze was eerst van mij alleen ben verhuisd en nu staat ze bij tifa.
vandaar dat ik thyzka heet.
en tifa is haar 1e veulen dat ze bij ons had.
Thyz is eigenlijk best een koppig diertje als ze je niet aardig vind merk je dat wel. maar als jij haar niet aardig vind weet zij dat en doet ze ook niet aardig. als je dan gaat rijden... zo grappig als je zegt links gaat ze naar rechts enz.
was ze toen ze jong was ook al zo Jorik?
ohja toen wij op ponykamp waren gingen we barbquen en toen hadden we gewoon een etensgevecht. Gerrit was toen helemaal paars van het lachen

Peetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:06

Ja wij zijn ook naar dat meer geweest, ik had nog foto's van het rijden maar ben ze ff kwijt als ik ze kan vinden zet ik ze der wel ff bij

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:39

@ Peetje, oke. Ik heb ook nog wel foto's. Maar toen reed ik NOG ECHT HELEMAAL NIET GOED! Nu gaat 't gelukkig al stukke beter Ik kan die foto's alleen niet meer vinden

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:43

Kent iemand Pim ook nog ?

Een weetje, nieuws over jan-sander , HIJ HEEFT N OORBEL Eerst een knopje, dacht dat er gewoon wat vies ofzo op z'n oor zat. Maar nu een ringetje! Dus het bleek echt te zijn

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:55

Tifa schreef:
@ Peetje, oke. Ik heb ook nog wel foto's. Maar toen reed ik NOG ECHT HELEMAAL NIET GOED! Nu gaat 't gelukkig al stukke beter Ik kan die foto's alleen niet meer vinden

Haha dat probleem heb ik dus ook

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:59

@ Peetjuh, volgens mij zijn ze eraf gegooid. Weet jij misschien of die site van jan-sander het nog doet of dat ie weg is? www.best-shop.com
( kan ook .nl zijn ) Bij mij doet het het niet, en daar stonden ze op

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 19:15

@ Afkur, cool! De laatste 2 jaren ofzo? Welke paarden ken je allemaal?

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:20

Whaha.. Die Tom Nou, ik kreeg dus een bakje val over mn hoofd met de bonte avond -______-' van hem.. Vond ik iets minder, aangezien ik net had gedouched enzo.. Maar zijn grap was dus dat Claudia en Eline (gelofik) elkaar geblindoekt vla moesten voeren maar hij had er peper en zout in gedaan enzo.. En na een tijdje begon hij met vla naar hun te gooien, dus wij allemaal die vla naar hem gooien... Maar ik was dus het leuke mikpunt, kreeg het hele bakje dus over me heen..

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 19:48

@ Naimz, hahaha. Wij moesten toen in zo'n spons gaan zitten, met een blindoek. Maar eentje van ons had het al geprobeerd, dus wij gingen gewoon naast de stoel zitten, want de ene had al gezegd dat er een spons lag