Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alja schreef:mensen met ijslanders zijn gewoon onzettend omhoog gevallen en vinden hun paard ( ja want noem ze ook geen pony want dan mag je ook nooit meer komen!) het meest slimste dier dat er bestaat
LDRD schreef:Vraag me nu toch ernstig af in welk hokje ik pas met én dressuurpaarden én ijslanders
Ailill schreef:Wat een gezellig topic
. Ik wilde alleen maar weten waarom men die eis stelde: "alleen bij andere ijslanders".
naar ons of we minderwaardig waren.
, maar ik wed dat ik heel wat meer lol met mijn knol heb gehad dan hun. Lange buitenritten weer of geen weer, door de sneeuw berg op en af, zwemmen enz enz. Dat kon met hun tere paardjes natuurlijk niet; stel je voor dat ze zich blesseerden. Ik vertrouwde gewoon op de tredzekerheid van mijn paardje. Mijn rijvriendinnetjes (die overigens geen Ijslanders hadden) hadden gelukkig ook gewone, stevige ponies en deden gewoon met mij mee

MarjanB schreef:Enne ijslanders zijn gewoon eng voor andere paardenMisschien willen ze andere mensen gewoon dit leed besparen
https://www.youtube.com/watch?v=BdGvPMp4VY4
Dit hebben wij ook een keer gehad. Op buitenrit met vriendin, komen een ijslandertje tegen en haar paard draait gewoon om
De mijne bleef gewoon staan, (is gek op "kleine pony's", deze ijsco was best klein en mijn paard is 1,76
)stonden met z'n 2en een beetje stom naar t paard van m'n vriendin te kijken