Electra63 schreef:Giolli, ik heb al eens eerder op dit onderwerp gereageerd. Dat topic werd inderdaad toen gesloten. Ik begrijp dat niet, er geen aandacht aan besteden, is je kop in het zand steken, naar mijn mening. Ik heb n.a.v. de filmpjes toen de petitie in USA ondertekend, zodat dit gestopt wordt. De publieke opinie is belangrijk om dit soort misstanden te kunnen stoppen. Daarom moet er aandacht aan besteed worden.
Lees even mijn post terug aub. Ik vind het goed als er aandacht aan word besteed d.m.v uitleg, informatie, bronnen, oplossingen, petities en dán een filmpje. Maar waar ik niet tegen kan is dat er op bokt zoooo veel van dit soort zieke filmpjes worden geplaatst en er dan honderden reacties komen met aaah, wat zielig. Wat heeft dat voor een nut? Help mee en doe er wat aan, of doe er niets aan, wat je zelf wilt.. Maar lukraak van dit soort video's verspreiden zonder info etc vind ik verspreiden van ellende zonder oplossing en dus zonder licht aan het eind van de tunnel.
Maar zoals mijn laatste reactie al liet zien, dacht ik dat de link alleen het filmpje was maar gelukkig staat ee ook nog een boel (correcte) informatie bij.