IJslander met een probleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Valerie

Re: IJslander met een probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 09:50

Je hebt PB :)

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:26

Hoe is het afgelopen met dit paard?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 09:07

Het gaat nu goed, ik wil binnenkort nog wel langs de zadelmaker met haar.

Ze heeft hoefijzers wat haar gangen beter heeft gemaakt + ze heeft nu een heel goede draf. We hebben ook om de 2 weken les en over een week onze eerste wedstrijd!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:31

ik lees dit nu pas en verbaasde me al dat niemand vroeg of ze blootsvoets of op ijzers loopt. Daar moest ikmeteen aan denken dat je schreef dat ze zo stijf liep op het harde. Volgens mij komt dan ook veel spanning voort uit pijn. Fijn dat het nu dus met ijzers wel beter gaat!

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:52

Ik vind het ernstig klinken. Ik zou toch verder laten kijken. Een osteopaat kan niet in het paard kijken, dus foto's en thermografie zouden misschien duidelijkheid kunnen geven.Denk bijvoorbeeld aan kissing spines of andere beklemmingen van zenuwen oid.

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 10:28

RuthenRoos schreef:
Ik vind het ernstig klinken. Ik zou toch verder laten kijken. Een osteopaat kan niet in het paard kijken, dus foto's en thermografie zouden misschien duidelijkheid kunnen geven.Denk bijvoorbeeld aan kissing spines of andere beklemmingen van zenuwen oid.

Het is niet mijn paard dus ik beslis er niet over of dat wel gedaan moet worden

Dit is een ouder topic en op het moment is er niks aan de hand met haar, ze loopt super in stap draf en galop, ook op harde ondergrond. Goede punten op de wedstrijd gekregen. Alleen de tolt-knop is nog uit, dat is alles