Rex_Rolfo schreef:Merell123 schreef:Verder hoor je best vaak dat IJslanders discrimeren hoor! Maar dat is meer als je een kudde IJslanders hebt en er een paard van een ander ras bijzet. Dat die soms toch wordt buitengesloten.
Dat zijn dat van die IJslanders die als kliek bij elkaar blijven en vertikken om Nederlands te hinniken.
Ik hoor straks de KWPN'ers al hinniken "willen we meer of minder......"
Is het al vrijdag ?
Kan je wel kinderachtig gaan reageren, maar heb het bij meerdere mensen gezien. De (bijvoorbeeld) tinker is dan net langzamer met spelen bv dan de IJslanders etc. Zo denk ik dat ieder ras kan discrimineren want niet alleen het uiterlijk verschilt, ook karakter en omgang etc. Dus als iemand vraagt discrimeren Arabieren? Ja vast ook wel!
Verder was mijn mening volgens mij ook gewoon dat het kon maar het makkelijkst als je een ander sober ras kiest voor makkelijk voerbeleid. Het tweede stukje was enkel om aan te geven dat ik wel begreep hoe TS er aan kwam..

Over het algemeen vindt hij welshen leuk, maar ook shetlanders, Friezen en het Iberische spul. En met haflingers gaat ook prima. Tinkers vindt hij interessant maar daar heeft hij verder nooit mee samen gestaan, Arabieren zijn super en warmbloeden zijn mwah of neuhh.